Otağ


Tam bizim ara sıra yaptığımız gibi "ARAKLAMIŞLAR" denecek mevzu aslında. Ama hayır.

2000'lerin sonundan itibaren, -duruma göre daha da geri çekilebilir- eğer enine çift şeritli formanız varsa, reklamı tam ortaya yedirmeniz elzem.




(Bir kere araklamak falan zaten olmaz, çünkü zaten 4 sezon öncesinde Inter'in böyle bir forması var. Onu geçelim.)

Az önce "elzem" dememin sebebi, artık göğüs reklamlarının hemen hemen arma ve forma sponsoru markanın logosunun tam altında yer alması. Bunun görünürlükle alakası var tabii. 

Mesela artık şöyle bir örneğini göremeyiz bu tasarımların -çünkü yer yok koyacak:


Ki bu da zamanının ötesinde bir örnek. Alta koysalar olmayacağı için, üstüne koymuşlar şeritlerin. Zaman içinde de akıllarına reklamı şeritlerin tam ortasına koymak geliyor elbette tasarımcıların.

0 yorum: