Ny Ve Takaslar


Efenim Abd muhabirimize teşekkür ediyoruz ama, bilmeli ki, o haberdar olmadan biz kafamızda takası yorumlamıştık bile. Anlayacağınız, daha hızlı olmalı. Bunu patrona ileteceğim.

Şimdi tabii, Ny'nin bu takası kadroyu ve salary'yi boşaltmak için yaptığı ortada. Herhalde bu 1.5 sene içinde maçları filan boşverip, kontratı 2010'da biten kimi bulsalar dolduracaklar. İlk hamleler bunlar oldu, gerisini beklliyoruz.
Amaçları Lebron. Anasını satayım, Rus basket takımları bile bu adamı bekliyor neredeyse, gidip akıllarına girip Fb'ye de mi gaz versek, "bastırın parayı alın" diye anlamıyorum ki. Ki ben sanmıyorum Knicks'e gideceğini, illa bir yere gidecekse adres belli gibi:Nets. Daha doğrusu Brooklyn Nets. Geçen yazdığımız "Salak Taraftar" isimli yazıda taraftarın bi' kıçı kırık Taco için adama yaptığı muameleyi göstermiştik. Bunun üstüne sikseler kalmaması lazım ama bakalım. Herifin memleketi sonuçta. Zart diye olmaz bu işler.

Şimdi azıcık da takımlar açısında bakalım takaslara, aşağıda nasılsa yazılmış, kim nerede, tekrara gerek yok.
Ben şahsen AL-jamAL (oov, kelime oyunu da yaparmış...) takasına çok sevindim. Şimdi sonuçta Al pezevengi ayrılmak istiyor, onu hesaplara dahil etmiyoruz-Gs açısından. Bu durumda hemen hemen ne gelse kar, hele de Hüso'nun dediği gibi ligin en "underrated" skorerlerinden biri olan Jamal Crawford gelirse, aman aman. Harika. Sayı ortalamaları 5 filan artabilir. Nasılsa elemanlarda sistem yok, maç başına 15 top da Jamal sallar. Sorun yok. Tabii Jamal'ın da gelmesiyle daha korkunç 5 denemeleri görebiliriz Mad Professor'dan. Ama şöyle bir şey var ki, Al 3-4-5 oynayabildiği için esneklik sağlayabiliyordu, o elden gitti. Ligde çok oyuncu yok böyle. 4-5 tane. Sonuç olarak, yararlı hamle.

Diğer takasa bakıyürük. Orada da tabii "2010 kontratı verin laan, ölüyorum" durumu var. Giden-gelen kimsenin sikinde değil. Camby ve Kaman'ı bir arada henüz oynatamayan takım, gitti Zach'i getirtti. Danlevi düşünsün. Mardy Collins'ten hiç bahsetmiyorum.
Ny açısından, şimdi bunlara atacak adam lazım ya, Mobley ve Tim iyi oldu. Zaten Tim Thomas D'Antoni'nin eski öğrencisi, tanıdık. Koyar 3-4'e. Sisteme uygun yani. Zach'in gitmesi (eğer buradan bakıyorsa tabii) sistem açısından uygun, o adamı koşturamazsın, koşsa bile bir yere kadar, malum. Burda da neticeye bakıyoruz, her türlü karlı Ny, hem eline kısa vadeli kontrat, hem de sisteme uyabilecek elemanlar geçti.

Resme gelince, uygun bir şey bulamadım, bunu koyayım, bakıp bakıp iç çekeyim dedim. Çok iyi parça. Hüseyin, hadi be hacı.

0 yorum: