Onlar
Blog İnsanları
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Yirmi Beş Sözcük5 yıl önce
-
-
-
-
-
NBA'de Poster Gecesi7 yıl önce
-
-
-
-
-
.9 yıl önce
-
-
-
-
-
-
sene sanki ispanya 829 yıl önce
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Doctors Northern Virginia11 yıl önce
-
-
-
-
-
-
-
-
-
TAŞINDIK12 yıl önce
-
Mutluluk Oyunu12 yıl önce
-
Keane vs Vieira12 yıl önce
-
Babylon Dergisi Röportajı12 yıl önce
-
-
OKUYABİLSEYDİK FARKINDA OLACAKTIK.12 yıl önce
-
Kynodontas12 yıl önce
-
-
-
-
-
Wellness Weekend is great as a gift13 yıl önce
-
-
Making music in the winter13 yıl önce
-
GROUND ZERO13 yıl önce
-
-
-
-
-
-
ONCA ET14 yıl önce
-
-
-
-
-
-
-
Rejected14 yıl önce
-
-
-
-
-
Şirazesi Bozuklar14 yıl önce
-
-
-
Dolduuuu :D15 yıl önce
-
-
-
Taşınıyoruz!15 yıl önce
-
-
-
-
-
-
-
Seninki kaç santim? - Greenpeace15 yıl önce
-
-
-
NTV TARİH / EKİM 201015 yıl önce
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Etiketler
- futbol (2111)
- nba (1023)
- basketbol (925)
- forma (749)
- retro (358)
- galatasaray (346)
- nerden nereye (314)
- çıkartma (228)
- barcelona (204)
- kitap (180)
- falan filan (154)
- imaj (129)
- medya (107)
- hayat (99)
- müzik (99)
- san antonio spurs (77)
- fenerbahçe (67)
- güzel formalar (63)
- real madrid (56)
- çeviri (55)
- video (51)
- Beşiktaş (45)
- dünya kupası (45)
- blog (41)
- güzel ikili (38)
- notlar (36)
- transfer (36)
- siyaset (35)
- jenerik (33)
- los angeles lakers (33)
- playoffs (31)
- rap (31)
- sözlü tarih (31)
- euro 2012 (28)
- maskot (25)
- tv (22)
- tbl (21)
- tarih (20)
- dime (18)
- euroleague (18)
- internet (18)
- ncaa (18)
- dergi (17)
- diğer (17)
- güzel (17)
- Kobe (15)
- din (15)
- formula 1 (14)
- tribün (13)
- dizi (12)
- draft (12)
- euro 2008 (12)
- iğrenç formalar (12)
- premier league (12)
- sinema (12)
- kayıp formalar (11)
- baykerahet (10)
- hakan günday (10)
- trabzon (10)
- wnba (10)
- all star (9)
- nfl (9)
- şampiyonlar ligi (9)
- edebiyat (8)
- euro 2016 (8)
- taraftar (7)
- the book of basketball (7)
- bisiklet (6)
- eurobasket 2011 (6)
- kıyamet alametleri (6)
- olimpiyatlar (6)
- tdf (6)
- atletizm (5)
- kitap için (5)
- mizah (5)
- nostalji (5)
- timmy (5)
- lig (4)
- miami heat (4)
- voleybol (4)
- Arda Turan (3)
- Tsubasa (3)
- aforizma (3)
- atar (3)
- direniş (3)
- fantazi lig (3)
- hakem (3)
- obstage (3)
- oyun (3)
- röportaj (3)
- caps (2)
- deron williams (2)
- gezi (2)
- kültür (2)
- lebron (2)
- stat (2)
- tenis (2)
- 2014 (1)
- Rook (1)
- Rookie (1)
- ali sami yen (1)
- and1 (1)
- boks (1)
- brooklyn (1)
- dallas (1)
- doping (1)
- fiba 2010 (1)
- filenin sultanları (1)
- giyim (1)
- gurme (1)
- hip-hop (1)
- howard (1)
- ismet özel (1)
- kadın voleybol (1)
- kurgu (1)
- kırmızı (1)
- mark cuban (1)
- mhk (1)
- mlb (1)
- otomobil (1)
- shaq (1)
- son (1)
- tff (1)
- ultrAslan (1)
- west ham (1)
- world grand prix (1)
- İngiltere (1)
euroleague etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
euroleague etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
Kala
Gönderen
L
on 22 Mayıs 2017 Pazartesi
Etiketler:
basketbol,
euroleague,
imaj
/
Comments: (0)
İstanbul'un camilerinin, şehrin önde gelen simgelerinden olduğu hepimizin malumu. Peki kıta basketbolunun en büyük organizasyonu için hazırlanan logoda Boğaz Köprüsü, Galata ve Kız kuleleri varken, hükümetle de arası nasıl olduğu bilinen THY'nin ana sponsoru olan lig, neden bir cami silueti koy(dur)mamış? Tuhaf değil mi?
Sikke
Gönderen
L
on 4 Ocak 2017 Çarşamba
Etiketler:
basketbol,
euroleague,
forma
/
Comments: (0)
Avrupa basketbolunda üçüncü formayı bazen görüyoruz, ama dördüncü forma giyene sanırım hiç rastlamadım. Hani rengi de güzel. Ama yeşil, siyah ve beyazın (böyle bir sıraya göre giymiyorlar tabii de, ben kulüp renklerine göre dizdim gene) ardından yapınca, o güzelliğin de ehemmiyeti kalmıyor pek.
Lol
Gönderen
L
on 19 Ekim 2015 Pazartesi
Etiketler:
basketbol,
euroleague,
forma
/
Comments: (0)
Efes'in Adidas'a "dönüşü"yle ilgili iki laf etmek istiyordum, Limoges'un müteveffa Seattle Supersonics'i çağrıştıran formasıyla birleşsin dedim.
Malum, senelerdir hep bir "Geri dönüyoruz" kalkışması halindeler, ama tam olarak yapamadılar. Hoca Ivkovic oldu, kaliteli oyuncular, şu-bu derken, eksik parça da tamamlandı: Adidas giyecekler yıllar sonra. Neredeyse 15 yıl oldu, son sezon 00-01'di. Fila, And 1, Nike, tekrar And 1 ve Adidas. Başarının gelmesi artık kesin.
Ve bu yıllar sonra yeniden başlayan ortaklık, direkt Efes'in 90'lar ve 2000'ler başındaki kırmızı soslu Adidas formalarına benzer bir tasarımla başlıyor. Aslında bir sezon da kırmızı üçüncü forma yapsalar, 1-2 maç giyilir, hoş olur.
Nerden Nereye 159
Gönderen
L
on 5 Aralık 2014 Cuma
Etiketler:
basketbol,
euroleague,
nba,
nerden nereye
/
Comments: (2)
O değil de, Kostas çok iyi girdi NBA'e.
Edit, Şubat '16: Nazar mı değdirdik ki, o kadar çabuk övüp ya.
Nerden Nereye 145
Gönderen
L
on 21 Nisan 2014 Pazartesi
Etiketler:
barcelona,
basketbol,
euroleague,
nerden nereye,
real madrid
/
Comments: (0)
Stick
Gönderen
L
on 6 Ocak 2014 Pazartesi
Etiketler:
basketbol,
euroleague,
forma,
tbl
/
Comments: (3)
4 günde iki maç. Biri (yani ilki) içerde, diğeri deplasman. İkisinde de sarı formaya karşı oynanmış. Peki o zaman neden ikisinde de kırmızı forma giyilmemiş? Başta "Euroleague'de bu işlere daha bir dikkat ediyor olabilirler, ondan belki" diyecektim ama, bizimkiler Olin'in yeşili giyeceğini düşünüp (en azından Viki'de iç saha formaları o gözüküyor) başka forma götürmemiş olabilirler, ki bu da bizimkilerin hatasıdır o zaman. Karışacağından değil şu şekilde, ama kırmızı forma varken neden bu giyilsin, değil mi?
Ayrıca lafı geçmişken: Bu sezon 5 formamız var basketbolda. Ne gerek var bu kadar lan. Baksanıza şunlara amına koyim.
Zeytinyağı
Gönderen
L
on 29 Kasım 2013 Cuma
Etiketler:
basketbol,
euroleague,
fenerbahçe,
forma
/
Comments: (0)
Sezon başından beri Fenerbahçe Ülker'in formaları hakkında 2 satır yazayım diyordum. Hani "kazanırsanız bu formalarla mı Euroleague kazanacaksınız" falan. Ben bahsedene kadar, adamlar Nike'la anlaştı, halletmiş oldu. Bayağı güzel oldu, sonuçta mesele şu yani. Bundan sonra sahada izlerken, üstlerinde oyunlarına yakışır ekipmanlar göreceğiz.
Tabii kısa bir süre sonra tekrar çubukluya dönmeleri de ekstrası. Şu ne ya, lacivert üstüne ince sarı çubuklar. Bir de geçişli falan.
Nerden Nereye 114
Gönderen
L
on 26 Nisan 2013 Cuma
Etiketler:
basketbol,
euroleague,
nba,
nerden nereye
/
Comments: (0)
O.M vs E.A
Gönderen
anilkos
on 4 Mart 2013 Pazartesi
Etiketler:
basketbol,
euroleague
/
Comments: (1)
Normal sezonun üçte ikilik
kısmını tamamladığımız şu günlerde halen daha hoca tartışması yapılması beni bu
yazıya teşvik etti açıkçası. Girişler konusunda hep bir sıkıntım olduğu bir
gerçek ama bu konuda yazmak istediğim
çok kelime olunca ve hepsi aynı anda akla gelince inanın kelimeler de iç içe geçiyor.
Biraz
geriye gidelim, çok değil Cemal Nalga olayı sonrası küme düşme riski yaşayan
şubenin başına Oktay hocam gelmiş ve bir sezon içinde bildiğin level atlatmıştı
bize. Özellikle o Banvit serisi, Shipp’in basketi derken futbol açısından “kara”
sene olarak tabir ettiğim sene tek umut kaynağı olmuştu. Geçtiğimiz seneyi ise
anlatmaya gerek bile yok, Olimpiakos maçı-Cska maçı-Barcelona geri dönüşü; “peri
masalı” gibi maçlar oynanmıştı. Kendi düşünceme göre Shipp sakatlanmasa
şampiyon da olurduk da o da olayın başka türlüsü işte. Konuyu dağıtmadan bu
yaza gelelim; önce 3 yıl sözleşme uzatacağı açıklanıyor coachun, ardından
sözleşme bekliyor; çeşitli gazetelerde karalama kampanyaları yapılıyor, küfür
olayı Kızılyıldızlılığı derken bir şekilde geçtiğimiz yılın kendi adımıza villain
karakteri Ergin hocamı takımın başında buluyoruz. Sonrası zaten taraftar
arasında ayrışma, N’Dong’un “ne olur maçlara gelin.” türünden açıklamaları
falan…
Ergin
hocam yönünden bakalım biraz da. Söylenenlere göre –ki doğru mu bilmiyorum-
Beşiktaş’ı çalıştırdığı sene bile Gs Bonus kullanan ve bunu saklamayan birisi.
Geçtiğimiz sezon 3 kupa almış ve şampiyon coach olarak tuttuğu takımın başına
geçmiş, elinde fena olmayan bir bütçe de var. Takıma bakıyoruz
Gordon-Domercant-Hawkins şu an Avrupa’nın sayılı 1-2-3 rotasyonlarından -ki
çoğu el takımı 1-2-3 numaralarda totalde şöyle kaliteli adamlara sahip değil- Sene
başı hazırlık turnuvasında olsun, kupada Fenerbahçe’ye olsun takır takır
oynamış galibiyetler almış ama sırf geçtiğimiz sezon bizi elerken yaptığı
hareketler hem de Oktay hocanın arkasından gelmesinden dolayı tepkiler var.
Şimdi verilen tepkilere karşı kendi düşüşüncelerimi sıralayayım.
Oktay hocaya haksızlık yapıldı.
Evet yapıldı, hem de haksızlığın babası
yapıldı hocaya. Ama “Oktay’ı kovun ben geleyim” mi dedi Ergin Ataman. Her zaman
taraftar gözüyle bakıyoruz olaylara tepki veriyoruz ama bu takımları yönetenler
her zaman yöneticiler, şu ayrımı yapamıyoruz işte. Biz Rijkaard’ın ikinci sezonu
öncesi orta saha lazım kale öyle gitmez diye ağlarken son gün Misimovic çıkıyor
Elano-Arda üstüne ya da Avrupa’da oynayabilecek forvet almalıyız derken Gio ile
Jo geliyor. Elimizde olan şeyler değil, her ne kadar biz gönül versek de bu
takımlar belli zümrelerin kendi kişisel düşünceleri ile yönetiliyor.
Hatırlasanıza Melo ilk alındığında toplantıda olay olmuş, Liverpool hazırlık
maçı öncesi Fatih hoca istifa aşamasına gelmişti; e orada istifa etseydi
geçtiğimiz sezonu yaşayamayacaktık gibi gibi. Biz kendi kişisel-taraftarlık
duygularımız gereği Oktay hocayı başarılı görürüz çünkü play out oynamış, düşme
tehlikesi geçirmiş takımı tırnakla kazıyarak şampiyonluk favorisi haline
getirmişti. Yönetim ne düşünür “biz Galatasaray isek şampiyon olmalıyız,
olamadıysak başarısız bir takımız.” Olay bu işte, onlar için çok çok büyük önem
taşımaz Oly-Cska maçı, sonuç olarak Efes de top16’da elendi biz de onlar ona dikkat
eder. Bilgisayardan anlıyorsanız makine dilinde 1-0 lar vardır, doğru ise 1
yanlış ise 0. Yönetimler de o hesap, kupa varsa başarı var; yoksa yoktur.
Ergin hocam iyi kötü bu takımın
taraftarıdır. “Oktay’a haksızlık yaptınız, gelmiyorum.” diyemezdi o aşamada.
Herkes kendini düşünsün, şöyle bir baktığımızda son senelere Fenerbahçe’nin
şampiyon olamadığı sezonlarda şampiyon olarak Ergin Ataman ismi yazar,
öncelikle bunu kabul etmek lazım. Deplasmandan ve 2-0 gerideyken seri çeviren
de o’dur, 7 kişilik rotasyonla, kervanı yolda düzerek Beşiktaş ile şampiyon
olan da o’dur. Hakkında söylenecek kötü neler olabilir. Geçen seneki “koyduk mu”
molası mesela. Aforoz edilecekse buradan edebiliriz ama Bülent kaptanın kol
yaptığı ortamda her şeyi normal karşılayabiliyorsun. Kibri mesela; zaten bir “direktörlük”
yapıyorsan ve işinde de iyi olduğunu düşünüyorsan kibir normaldir. Şurada
hepimiz eleştirmedik mi Fatih Terim’i de zamanında özellikle milli takımdaki
son zamanlarında; kaç tane “o gelirse formamı asarım gidene kadar takımı
uzaktan desteklerim.” diyen okudum o imzalama sürecinde. Sonrasında ne oldu
görüyoruz şimdi. Taktiksel olarak eleştirebiliriz ki benim en en çok
eleştirdiğim konu budur. Türkiye kupası maçlarını da canlı canlı izlediğim için
daha net gördüm ki bazı şeyleri. Bazen hipnotize oluyor hoca, hepimizin
istediği ve dilediği nedir; Khimki gibi Caja gibi doğru oynayalım, top dolaşsın
p&r olsun vs. Bazen o kadar çok iso oynuyoruz ki Thunder maçı mı Galatasaray
maçı mı izliyorum inanın ben bile anlamıyorum, tamam sene başında inanılmaz
hücum gücü olan takım ne oynatsan oynardı; Domercant-Hawkins bi üçlük sokardı
el üstü istatistik kağıtlarını yırtardık da bu adamların olmadığı zaman da bir
b planı olmalı ki son günlerde yine şapkadan tavşanları çıkarmaya başladı.
Bazen eleştiremiyorum da o açıdan, o kadar şanssız ki adam. Hawkins saçma sapan
işler yaptı, Göksenin-Domercant bağları kopardı. Öyle şeyler okuyoruz ki ama
sanki hocam hem torbacılık yapmış hem de adamların bağını kopartmış hem de
İlkan’ı kaçırmış. Az tutarlı eleştiri yapalım ve yerine zamanına göre
değerlendirelim. Lig maçında “Efes’i yenenler(!) parmak kaldırsın.” dendiğinde parmak kaldıran adam bu sonuçta biraz empati yapalım acımasızca
eleştirmeden. Neredeyse ikinciye kurdu takımı son 2 ayda.
Ha ikinciye kurdu derken Oktay hocaya
verilmeyen imkanlar yüzünden nefret edenler var Ergin hocadan. O mu vermedi
abi, yönetim giriyor orada da devreye. Adamcağız 4 numarada Savovic ile falan
Cska’yı yendi ama elindeki bütçeyi de tutmayan Songaila-Lakovic’e harcadığı da
karşı çıkılamaz bir gerçek.
Daldan dala yaparsak bambaşka bir yola
girdik sene başında, ince çizgi gibi. Uleb Cup’ta tutmadı bu kumar mesela Oktay
hocam ince ince-temelleri sağlam ata ata bir noktaya çıkmaya çalışıyordu;
şimdiki durum emeklemeden koşmaya benzedi maaşlar ödenemedi öyle olunca vs. vs.
Empati yapalım dedim; rotasyonda minimum 25
dakika alacak 3 tane oyuncusu gitti takımın sezonu kapattı. Efes’i kötülemek
için söylemiyorum da Gordon-Savanovic ve Keremlerden biri sezonu şu an kapatsa
ne durumda olurlardı acaba yine de iyiyiz tüm olaylara rağmen.
Gelelim son okuduğum ve cidden
sinirlendiğim bi tweete. Oktay mahmuti ile Fatih terim bağdaştırılmış, Ergin
ataman ile de Mustafa Denizli. Bu benzetme aleni olarak Fatih hocam’a
haksızlıktır; Galatasaray tarihine haksızlıktır. Oktay Mahmuti’yi kime
benzetebilirim diye düşünüyorum belki Lucescu. Ama Fatih Terim özel bir
adamdır, kazandığı kupalar şampiyonluklar bir yana bu camianın insanıdır, divan
kurulu üyesidir.
Son olarak şunu da söyleyeyim, katıldığım
görüşlerden de biridir bu. Geçen sene nefret ettiğimiz figürlere dilenmek
zorunda kaldık, dilendiklerimiz-rüya sezonu yaşatanlar rakiplerimiz oldu.
Maalesef bu böyle oldu ama ne Ergin hocam bunu sağladı ne de Oktay hocam,
tamamen yönetimsel olaylar işte.
Toparlamak gerekirse olumsuz olarak
düşündüklerim taktiksel olarak bazen tıkanıklık yaşamak ve “koyduk mu” molası.
Bence bunların hiçbiri “O BİZİM TAKIMIMIZ DEĞİL!!!!” seviyesine getirecek
olaylar değil, o sahadakiler de Galatasaray forması giyiyor. İster kabul
edersin ister etmezsin ama Ergin ataman da kariyeri ve başarıları ortada olan
birisidir, yukardaki iki örnek dışında da bir terbiyesizliği ya da bir kötülüğü
olmamıştır kimseye. Neden bu insanları 40-50 kişiye karşı oynamaya mahkum
ediyoruz ki bu lüks niye? Basketbol zaten aidiyat duygularının pek olmadığı bir
spordur, bu sene bizde seneye Fenerbahçe’de ya da tam tersi. Forma Galatasaray
forması değil mi? Kupa kazanıldığında hangi müzede kalacak, Galatasaray
müzesinde. Tarihte kimin adı yazacak? Galatasaray. E o zaman bir zahmet
destekleyeceksin o takımı, “Lütfen gelin” dedirtmeyeceksin. Şımarıklık yani. Yönetiminlerin
yaptığı hataya düşme, destekle takımı. Son 10 maç+play oflarda destekle bari.
Unutulmasın ki final=Euroleague demek.
San Emeterio
Gönderen
anilka23
on 8 Aralık 2012 Cumartesi
Etiketler:
basketbol,
euroleague,
forma
/
Comments: (1)
Efes'in formalarında bu sene bir gariplik var. Pek de dillendirilmedi bu gariplik nedense... Üstteki forma Efes'in bu sene maçlarını oynadığı forma. Görüldüğü üzere Nike amblemi ortada.
Bu da aynı forma ama Nike amblemi oyuncunun sağında yer alıyor. Fakat dikkatli bakınca ortada bir bant olduğu göze çarpıyor.
Burada daha belirgin o bant. Yine görünen amblem sağda(gerçi burada semih'in topu kaldırışından dolayı gözükmüyor) ama ortadaki bant yine göze çarpıyor. Burada biraz daha dikkat edilirse Nike ambleminin ana hatlarını görebilirsiniz o bantın arkasında.
Bu da apayrı bir olay. Milano'daki Armani maçı. Tamamen farklı bir forma ve yine dikkat edilirse ortadaki bant görünebilir...
Anadolu Efes gibi Euroleague'in en pahalı takımlarından birisinin formasının şu durumda olması cidden rezalet... Şunu Royal Halı Gaziantep Büyükşehir Belediye yapsa anlarım da, Efes yapınca olay garipleşiyor. Sonuçta ''o kadar paranız var amk, gidin yeni forma alın'' a geliyor olay. Tabii bu kadar sığ düşünülecek işler değil bunlar. En nihayetinde Efes de Nike da profesyonel olduğunu(!) düşündüğümüz kurumlar. Benim düşüncem Final Four hedefi olan bir kulübün formaları böyle amatörce olmamalı. Final Four hedefini geçtim, hiçbir takımın böyle bir forması olmamalı. Royal Halı Gaziantep cart curt sporun bile :(
Siklemiyoruz.swf
Gönderen
MuratE.
on 20 Ekim 2012 Cumartesi
Etiketler:
euroleague,
futbol,
medya
/
Comments: (0)
Geçtiğimiz iki günün HaberTurk "spor gazetesi" ilk sayfaları. Totalde 3 Euroleague galibiyetinin toplam kapladığı alan: 10 santimetrekare.
BJK Euroleague galibiyeti sonrası tam sayfa "Troll Q7" haberi. Altta parmak kadar "Beşiktaş panzer gibi" haberi. Efes ve FB'nin galibiyetleri sonrası da benzer boyutta haberler. Sayfa boydan boya GS'nin deplasmanda puan kaybı.
Arada bir Sato krizi -ki sırf milli refleks haberi- yine güzel yer bulmuş. Diğerleri ufak daireler. Başarı değil, kaos tiraj sağlıyorsa demek ki.
Once upon a time, a wise man told me: Beş kupona göt veren basın, bunu da basın.
Ohayon
Gönderen
L
on 31 Mart 2012 Cumartesi
Etiketler:
basketbol,
euroleague,
maskot
/
Comments: (0)

Euroleague maskotlarına da el atmak lazım. Çok tanınmıyorlar. Normal belki de. Önce Maccabi'nin maskotu, Donny'den başlayalım. Kendisini tanıtmakla kalmayıp, taze bir icraatinden de bahsedelim. Büyük makara. Buyrun.

Ve Olympiakos'un aslan maskotu. Thrileon. Kendisi muzip bir arkadaşa benziyor. Çapkın ipne.

Uzun Oğuz Efendi
Gönderen
L
on 27 Ocak 2012 Cuma
Etiketler:
basketbol,
euroleague,
imaj
/
Comments: (0)
Zamanla Zamanla
Gönderen
L
on 26 Kasım 2011 Cumartesi
Etiketler:
basketbol,
euroleague,
forma
/
Comments: (1)

Geçen gün Yurolig özetlerini izliyorum amınakoyim... Birden ekranın karşısında kitlenip kaldım. Hayır, İsmail Şenol belirmedi aniden, başka bir şey gördüm. Bambaşka. Böyle, pek görmediğimiz, hatta hiç görmediğimiz cinsten. PANATHINAIKOS BEYAZ FORMA GİYMİŞTİ. EVET. BEYAZ FORMA. "Ne alaka" falan derken, bunun rakibin Malaga olması sayesinde gerçekleştiğini farkettim. Bu sanırım 15 dakikayı filan buldu.

Daha önce Villarreal'in sarı dışındaki formalarını hemen hemen hiç giymediğinden söz etmiştim burada. Nasıl olduysa linkini bulamadım, o yüzden yeniden ulaşım sağlayamayacağım burada. Pao ve Maccabi'de de bu var. O kadar senedir bu takımları izleriz -ki, hadi beni siktir et, çoğu yuroligsevere sor- Panathinaikos'u beyaz formayla kaç kez görmüşlerdir acaba? Giymiyorlar abi. Giydirtmiyorlar.

Mesela, Avrupa basketbolunu efendi gibi takip eden bir gence, pat diye çıkıp "hacı söyle bakalım, Maccabi'nin 2. rengi ne?" desen, bunu doğru cevaplama ihtimali yüzde 6, siksen 7'dir. Bunun suçlusu ise Euroleague yönetimidir efendim. Yeni nesiller, bu iki "güzide" (blogda bu kelime kullanılır mı abi, rezilliğe bak ya) basketbol kulübünün 2. formasını göremeden mi büyüyecek? Yarın öbür gün... Neyse. Daha fazla dayanamıyorum, postu sonlandırmak zorundayım.
Nerden Nereye 68
Gönderen
L
on 25 Kasım 2011 Cuma
Etiketler:
basketbol,
euroleague,
nba,
nerden nereye,
tbl
/
Comments: (0)
Nerden Nereye 66
Gönderen
L
on 8 Kasım 2011 Salı
Etiketler:
basketbol,
euroleague,
nba,
nerden nereye
/
Comments: (0)
Prösor
Gönderen
L
on 28 Ekim 2011 Cuma
Etiketler:
basketbol,
euroleague,
internet,
medya
/
Comments: (0)
Yok Artık Efes Pilsen
Gönderen
Haketo Zaman
on 27 Haziran 2009 Cumartesi
Etiketler:
basketbol,
euroleague,
tbl
/
Comments: (1)
Sporx'ten Sedat Balcı'nın haberine göre Rakoçeviç'i renklerine bağlayan Efes, Sarunas Jasikevicius'u da almak için elinden gelen her şeyi yapıyormuş. Saras'ı da alırlarsa ligi kapatalım gidelim biz, onlar Euroleague'e konsantre olsunlar. Yuh...
Ara
Arşiv
-
▼
2018
(41)
- ► 12/16 - 12/23 (1)
- ► 12/02 - 12/09 (3)
- ► 11/18 - 11/25 (1)
- ► 11/11 - 11/18 (1)
- ► 11/04 - 11/11 (1)
- ► 10/28 - 11/04 (1)
- ► 10/21 - 10/28 (1)
- ► 10/14 - 10/21 (2)
- ► 09/30 - 10/07 (1)
- ► 09/23 - 09/30 (1)
- ► 09/16 - 09/23 (1)
- ► 08/19 - 08/26 (2)
- ► 08/05 - 08/12 (1)
- ► 07/29 - 08/05 (1)
- ► 07/08 - 07/15 (1)
- ► 06/17 - 06/24 (1)
- ► 06/10 - 06/17 (1)
- ► 06/03 - 06/10 (2)
- ► 05/20 - 05/27 (1)
- ► 05/13 - 05/20 (1)
- ► 04/22 - 04/29 (3)
- ► 04/15 - 04/22 (2)
- ► 03/25 - 04/01 (1)
- ► 03/18 - 03/25 (1)
- ► 03/11 - 03/18 (1)
- ► 03/04 - 03/11 (1)
- ► 02/25 - 03/04 (1)
- ► 02/11 - 02/18 (1)
- ► 02/04 - 02/11 (1)
- ► 01/21 - 01/28 (1)
- ► 01/07 - 01/14 (1)
-
►
2017
(80)
- ► 12/31 - 01/07 (2)
- ► 12/24 - 12/31 (1)
- ► 12/17 - 12/24 (1)
- ► 12/03 - 12/10 (1)
- ► 11/26 - 12/03 (2)
- ► 11/19 - 11/26 (1)
- ► 11/12 - 11/19 (2)
- ► 10/29 - 11/05 (2)
- ► 10/22 - 10/29 (1)
- ► 10/15 - 10/22 (1)
- ► 10/08 - 10/15 (1)
- ► 10/01 - 10/08 (1)
- ► 09/24 - 10/01 (2)
- ► 09/03 - 09/10 (1)
- ► 08/27 - 09/03 (1)
- ► 08/20 - 08/27 (1)
- ► 08/13 - 08/20 (3)
- ► 08/06 - 08/13 (1)
- ► 07/30 - 08/06 (2)
- ► 07/23 - 07/30 (2)
- ► 07/16 - 07/23 (1)
- ► 07/09 - 07/16 (1)
- ► 07/02 - 07/09 (2)
- ► 06/25 - 07/02 (3)
- ► 06/18 - 06/25 (2)
- ► 06/11 - 06/18 (2)
- ► 06/04 - 06/11 (1)
- ► 05/28 - 06/04 (1)
- ► 05/21 - 05/28 (1)
- ► 05/14 - 05/21 (2)
- ► 05/07 - 05/14 (2)
- ► 04/30 - 05/07 (1)
- ► 04/16 - 04/23 (2)
- ► 04/09 - 04/16 (2)
- ► 04/02 - 04/09 (3)
- ► 03/26 - 04/02 (2)
- ► 03/19 - 03/26 (3)
- ► 03/12 - 03/19 (2)
- ► 03/05 - 03/12 (3)
- ► 02/26 - 03/05 (1)
- ► 02/19 - 02/26 (2)
- ► 02/12 - 02/19 (3)
- ► 02/05 - 02/12 (1)
- ► 01/29 - 02/05 (1)
- ► 01/22 - 01/29 (2)
- ► 01/15 - 01/22 (1)
- ► 01/08 - 01/15 (2)
- ► 01/01 - 01/08 (2)
-
►
2016
(127)
- ► 12/25 - 01/01 (1)
- ► 12/18 - 12/25 (1)
- ► 12/04 - 12/11 (1)
- ► 11/27 - 12/04 (2)
- ► 11/20 - 11/27 (2)
- ► 11/13 - 11/20 (2)
- ► 11/06 - 11/13 (3)
- ► 10/30 - 11/06 (2)
- ► 10/23 - 10/30 (1)
- ► 10/16 - 10/23 (5)
- ► 10/09 - 10/16 (2)
- ► 10/02 - 10/09 (1)
- ► 09/25 - 10/02 (3)
- ► 09/18 - 09/25 (3)
- ► 09/11 - 09/18 (2)
- ► 09/04 - 09/11 (2)
- ► 08/28 - 09/04 (2)
- ► 08/21 - 08/28 (2)
- ► 08/14 - 08/21 (2)
- ► 08/07 - 08/14 (2)
- ► 07/31 - 08/07 (3)
- ► 07/24 - 07/31 (4)
- ► 07/17 - 07/24 (2)
- ► 07/10 - 07/17 (2)
- ► 07/03 - 07/10 (2)
- ► 06/26 - 07/03 (4)
- ► 06/19 - 06/26 (3)
- ► 06/12 - 06/19 (3)
- ► 06/05 - 06/12 (3)
- ► 05/29 - 06/05 (2)
- ► 05/22 - 05/29 (4)
- ► 05/15 - 05/22 (4)
- ► 05/08 - 05/15 (2)
- ► 05/01 - 05/08 (2)
- ► 04/24 - 05/01 (3)
- ► 04/17 - 04/24 (2)
- ► 04/10 - 04/17 (6)
- ► 04/03 - 04/10 (2)
- ► 03/27 - 04/03 (2)
- ► 03/20 - 03/27 (3)
- ► 03/13 - 03/20 (2)
- ► 03/06 - 03/13 (4)
- ► 02/28 - 03/06 (3)
- ► 02/21 - 02/28 (2)
- ► 02/14 - 02/21 (3)
- ► 01/31 - 02/07 (2)
- ► 01/24 - 01/31 (3)
- ► 01/17 - 01/24 (4)
- ► 01/10 - 01/17 (2)
- ► 01/03 - 01/10 (3)
-
►
2015
(105)
- ► 12/27 - 01/03 (3)
- ► 12/20 - 12/27 (3)
- ► 12/13 - 12/20 (3)
- ► 12/06 - 12/13 (5)
- ► 11/29 - 12/06 (2)
- ► 11/22 - 11/29 (3)
- ► 11/15 - 11/22 (3)
- ► 11/08 - 11/15 (3)
- ► 11/01 - 11/08 (4)
- ► 10/25 - 11/01 (3)
- ► 10/18 - 10/25 (3)
- ► 10/11 - 10/18 (2)
- ► 10/04 - 10/11 (3)
- ► 09/27 - 10/04 (3)
- ► 09/20 - 09/27 (3)
- ► 09/13 - 09/20 (2)
- ► 09/06 - 09/13 (3)
- ► 08/30 - 09/06 (1)
- ► 08/23 - 08/30 (2)
- ► 07/05 - 07/12 (1)
- ► 06/28 - 07/05 (2)
- ► 06/21 - 06/28 (1)
- ► 06/14 - 06/21 (2)
- ► 06/07 - 06/14 (2)
- ► 05/31 - 06/07 (2)
- ► 05/24 - 05/31 (2)
- ► 05/17 - 05/24 (2)
- ► 05/10 - 05/17 (2)
- ► 05/03 - 05/10 (1)
- ► 04/26 - 05/03 (1)
- ► 04/19 - 04/26 (2)
- ► 04/12 - 04/19 (2)
- ► 04/05 - 04/12 (3)
- ► 03/29 - 04/05 (2)
- ► 03/22 - 03/29 (2)
- ► 03/15 - 03/22 (1)
- ► 03/08 - 03/15 (2)
- ► 03/01 - 03/08 (2)
- ► 02/22 - 03/01 (1)
- ► 02/15 - 02/22 (4)
- ► 02/08 - 02/15 (2)
- ► 02/01 - 02/08 (3)
- ► 01/25 - 02/01 (1)
- ► 01/18 - 01/25 (3)
- ► 01/11 - 01/18 (1)
- ► 01/04 - 01/11 (2)
-
►
2014
(151)
- ► 12/28 - 01/04 (1)
- ► 12/21 - 12/28 (3)
- ► 12/14 - 12/21 (1)
- ► 12/07 - 12/14 (2)
- ► 11/30 - 12/07 (2)
- ► 11/23 - 11/30 (2)
- ► 11/16 - 11/23 (2)
- ► 11/09 - 11/16 (2)
- ► 11/02 - 11/09 (3)
- ► 10/26 - 11/02 (3)
- ► 10/19 - 10/26 (2)
- ► 10/12 - 10/19 (4)
- ► 10/05 - 10/12 (3)
- ► 09/28 - 10/05 (2)
- ► 09/21 - 09/28 (4)
- ► 09/14 - 09/21 (2)
- ► 09/07 - 09/14 (3)
- ► 08/31 - 09/07 (2)
- ► 08/24 - 08/31 (1)
- ► 08/17 - 08/24 (2)
- ► 08/10 - 08/17 (2)
- ► 08/03 - 08/10 (2)
- ► 07/27 - 08/03 (1)
- ► 07/20 - 07/27 (3)
- ► 07/13 - 07/20 (2)
- ► 07/06 - 07/13 (4)
- ► 06/29 - 07/06 (4)
- ► 06/22 - 06/29 (4)
- ► 06/15 - 06/22 (4)
- ► 06/08 - 06/15 (3)
- ► 06/01 - 06/08 (4)
- ► 05/25 - 06/01 (4)
- ► 05/18 - 05/25 (2)
- ► 05/11 - 05/18 (2)
- ► 05/04 - 05/11 (3)
- ► 04/27 - 05/04 (3)
- ► 04/20 - 04/27 (3)
- ► 04/13 - 04/20 (4)
- ► 04/06 - 04/13 (3)
- ► 03/30 - 04/06 (2)
- ► 03/23 - 03/30 (2)
- ► 03/16 - 03/23 (5)
- ► 03/09 - 03/16 (2)
- ► 03/02 - 03/09 (4)
- ► 02/23 - 03/02 (4)
- ► 02/16 - 02/23 (5)
- ► 02/09 - 02/16 (4)
- ► 02/02 - 02/09 (6)
- ► 01/26 - 02/02 (3)
- ► 01/19 - 01/26 (3)
- ► 01/12 - 01/19 (3)
- ► 01/05 - 01/12 (5)
-
►
2013
(349)
- ► 12/29 - 01/05 (5)
- ► 12/22 - 12/29 (8)
- ► 12/15 - 12/22 (6)
- ► 12/08 - 12/15 (5)
- ► 12/01 - 12/08 (3)
- ► 11/24 - 12/01 (5)
- ► 11/17 - 11/24 (6)
- ► 11/10 - 11/17 (7)
- ► 11/03 - 11/10 (6)
- ► 10/27 - 11/03 (7)
- ► 10/20 - 10/27 (8)
- ► 10/13 - 10/20 (5)
- ► 10/06 - 10/13 (6)
- ► 09/29 - 10/06 (5)
- ► 09/22 - 09/29 (6)
- ► 09/15 - 09/22 (6)
- ► 09/08 - 09/15 (6)
- ► 09/01 - 09/08 (8)
- ► 08/25 - 09/01 (5)
- ► 08/18 - 08/25 (6)
- ► 08/11 - 08/18 (9)
- ► 08/04 - 08/11 (2)
- ► 07/28 - 08/04 (6)
- ► 07/21 - 07/28 (5)
- ► 07/14 - 07/21 (6)
- ► 07/07 - 07/14 (7)
- ► 06/30 - 07/07 (6)
- ► 06/23 - 06/30 (11)
- ► 06/16 - 06/23 (4)
- ► 06/09 - 06/16 (5)
- ► 06/02 - 06/09 (5)
- ► 05/26 - 06/02 (8)
- ► 05/19 - 05/26 (8)
- ► 05/12 - 05/19 (9)
- ► 05/05 - 05/12 (7)
- ► 04/28 - 05/05 (5)
- ► 04/21 - 04/28 (6)
- ► 04/14 - 04/21 (7)
- ► 04/07 - 04/14 (8)
- ► 03/31 - 04/07 (7)
- ► 03/24 - 03/31 (9)
- ► 03/17 - 03/24 (9)
- ► 03/10 - 03/17 (10)
- ► 03/03 - 03/10 (11)
- ► 02/24 - 03/03 (8)
- ► 02/17 - 02/24 (6)
- ► 02/10 - 02/17 (6)
- ► 02/03 - 02/10 (7)
- ► 01/27 - 02/03 (7)
- ► 01/20 - 01/27 (7)
- ► 01/13 - 01/20 (11)
- ► 01/06 - 01/13 (8)
-
►
2012
(496)
- ► 12/30 - 01/06 (8)
- ► 12/23 - 12/30 (6)
- ► 12/16 - 12/23 (10)
- ► 12/09 - 12/16 (9)
- ► 12/02 - 12/09 (12)
- ► 11/25 - 12/02 (10)
- ► 11/18 - 11/25 (13)
- ► 11/11 - 11/18 (11)
- ► 11/04 - 11/11 (15)
- ► 10/28 - 11/04 (9)
- ► 10/21 - 10/28 (8)
- ► 10/14 - 10/21 (10)
- ► 10/07 - 10/14 (10)
- ► 09/30 - 10/07 (11)
- ► 09/23 - 09/30 (7)
- ► 09/16 - 09/23 (11)
- ► 09/09 - 09/16 (7)
- ► 09/02 - 09/09 (6)
- ► 08/26 - 09/02 (9)
- ► 08/19 - 08/26 (10)
- ► 08/12 - 08/19 (6)
- ► 08/05 - 08/12 (7)
- ► 07/29 - 08/05 (9)
- ► 07/22 - 07/29 (8)
- ► 07/15 - 07/22 (6)
- ► 07/08 - 07/15 (8)
- ► 07/01 - 07/08 (9)
- ► 06/24 - 07/01 (9)
- ► 06/17 - 06/24 (13)
- ► 06/10 - 06/17 (14)
- ► 06/03 - 06/10 (6)
- ► 05/27 - 06/03 (9)
- ► 05/20 - 05/27 (9)
- ► 05/13 - 05/20 (12)
- ► 05/06 - 05/13 (12)
- ► 04/29 - 05/06 (5)
- ► 04/22 - 04/29 (8)
- ► 04/15 - 04/22 (6)
- ► 04/08 - 04/15 (6)
- ► 04/01 - 04/08 (9)
- ► 03/25 - 04/01 (12)
- ► 03/18 - 03/25 (8)
- ► 03/11 - 03/18 (12)
- ► 03/04 - 03/11 (6)
- ► 02/26 - 03/04 (10)
- ► 02/19 - 02/26 (10)
- ► 02/12 - 02/19 (10)
- ► 02/05 - 02/12 (10)
- ► 01/29 - 02/05 (11)
- ► 01/22 - 01/29 (12)
- ► 01/15 - 01/22 (9)
- ► 01/08 - 01/15 (11)
- ► 01/01 - 01/08 (12)
-
►
2011
(437)
- ► 12/25 - 01/01 (11)
- ► 12/18 - 12/25 (10)
- ► 12/11 - 12/18 (12)
- ► 12/04 - 12/11 (7)
- ► 11/27 - 12/04 (4)
- ► 11/20 - 11/27 (9)
- ► 11/13 - 11/20 (10)
- ► 11/06 - 11/13 (10)
- ► 10/30 - 11/06 (7)
- ► 10/23 - 10/30 (5)
- ► 10/16 - 10/23 (10)
- ► 10/09 - 10/16 (8)
- ► 10/02 - 10/09 (9)
- ► 09/25 - 10/02 (7)
- ► 09/18 - 09/25 (7)
- ► 09/11 - 09/18 (9)
- ► 09/04 - 09/11 (6)
- ► 08/28 - 09/04 (6)
- ► 08/21 - 08/28 (8)
- ► 08/14 - 08/21 (9)
- ► 08/07 - 08/14 (8)
- ► 07/31 - 08/07 (8)
- ► 07/24 - 07/31 (10)
- ► 07/17 - 07/24 (7)
- ► 07/10 - 07/17 (8)
- ► 07/03 - 07/10 (7)
- ► 06/26 - 07/03 (5)
- ► 06/19 - 06/26 (7)
- ► 06/12 - 06/19 (8)
- ► 06/05 - 06/12 (12)
- ► 05/29 - 06/05 (8)
- ► 05/22 - 05/29 (8)
- ► 05/15 - 05/22 (6)
- ► 05/08 - 05/15 (4)
- ► 05/01 - 05/08 (7)
- ► 04/24 - 05/01 (10)
- ► 04/17 - 04/24 (9)
- ► 04/10 - 04/17 (10)
- ► 04/03 - 04/10 (13)
- ► 03/27 - 04/03 (10)
- ► 03/20 - 03/27 (9)
- ► 03/13 - 03/20 (5)
- ► 03/06 - 03/13 (11)
- ► 02/27 - 03/06 (7)
- ► 02/20 - 02/27 (10)
- ► 02/13 - 02/20 (7)
- ► 02/06 - 02/13 (14)
- ► 01/30 - 02/06 (3)
- ► 01/23 - 01/30 (9)
- ► 01/16 - 01/23 (12)
- ► 01/09 - 01/16 (8)
- ► 01/02 - 01/09 (13)
-
►
2010
(653)
- ► 12/26 - 01/02 (13)
- ► 12/19 - 12/26 (12)
- ► 12/12 - 12/19 (10)
- ► 12/05 - 12/12 (10)
- ► 11/28 - 12/05 (7)
- ► 11/21 - 11/28 (5)
- ► 11/14 - 11/21 (6)
- ► 11/07 - 11/14 (9)
- ► 10/31 - 11/07 (7)
- ► 10/24 - 10/31 (7)
- ► 10/17 - 10/24 (7)
- ► 10/10 - 10/17 (7)
- ► 10/03 - 10/10 (11)
- ► 09/26 - 10/03 (8)
- ► 09/19 - 09/26 (9)
- ► 09/12 - 09/19 (8)
- ► 09/05 - 09/12 (10)
- ► 08/29 - 09/05 (5)
- ► 08/22 - 08/29 (10)
- ► 08/15 - 08/22 (7)
- ► 08/08 - 08/15 (5)
- ► 08/01 - 08/08 (7)
- ► 07/25 - 08/01 (8)
- ► 07/18 - 07/25 (7)
- ► 07/11 - 07/18 (10)
- ► 07/04 - 07/11 (16)
- ► 06/27 - 07/04 (17)
- ► 06/20 - 06/27 (12)
- ► 06/13 - 06/20 (17)
- ► 06/06 - 06/13 (13)
- ► 05/30 - 06/06 (19)
- ► 05/23 - 05/30 (12)
- ► 05/16 - 05/23 (8)
- ► 05/09 - 05/16 (11)
- ► 05/02 - 05/09 (13)
- ► 04/25 - 05/02 (13)
- ► 04/18 - 04/25 (16)
- ► 04/11 - 04/18 (26)
- ► 04/04 - 04/11 (14)
- ► 03/28 - 04/04 (19)
- ► 03/21 - 03/28 (18)
- ► 03/14 - 03/21 (22)
- ► 03/07 - 03/14 (21)
- ► 02/28 - 03/07 (19)
- ► 02/21 - 02/28 (17)
- ► 02/14 - 02/21 (10)
- ► 02/07 - 02/14 (21)
- ► 01/31 - 02/07 (8)
- ► 01/24 - 01/31 (19)
- ► 01/17 - 01/24 (16)
- ► 01/10 - 01/17 (26)
- ► 01/03 - 01/10 (25)
-
►
2009
(691)
- ► 12/27 - 01/03 (26)
- ► 12/20 - 12/27 (27)
- ► 12/13 - 12/20 (26)
- ► 12/06 - 12/13 (24)
- ► 11/29 - 12/06 (6)
- ► 11/22 - 11/29 (8)
- ► 11/15 - 11/22 (16)
- ► 11/08 - 11/15 (16)
- ► 11/01 - 11/08 (24)
- ► 10/25 - 11/01 (15)
- ► 10/18 - 10/25 (8)
- ► 10/11 - 10/18 (15)
- ► 10/04 - 10/11 (15)
- ► 09/27 - 10/04 (14)
- ► 09/20 - 09/27 (17)
- ► 09/13 - 09/20 (1)
- ► 09/06 - 09/13 (5)
- ► 08/30 - 09/06 (15)
- ► 08/23 - 08/30 (11)
- ► 08/16 - 08/23 (17)
- ► 08/09 - 08/16 (11)
- ► 08/02 - 08/09 (17)
- ► 07/26 - 08/02 (23)
- ► 07/19 - 07/26 (10)
- ► 07/12 - 07/19 (9)
- ► 07/05 - 07/12 (10)
- ► 06/28 - 07/05 (6)
- ► 06/21 - 06/28 (16)
- ► 06/14 - 06/21 (17)
- ► 06/07 - 06/14 (5)
- ► 05/31 - 06/07 (12)
- ► 05/24 - 05/31 (20)
- ► 05/17 - 05/24 (10)
- ► 05/10 - 05/17 (22)
- ► 05/03 - 05/10 (26)
- ► 04/26 - 05/03 (14)
- ► 04/19 - 04/26 (12)
- ► 04/12 - 04/19 (20)
- ► 04/05 - 04/12 (3)
- ► 03/29 - 04/05 (2)
- ► 03/22 - 03/29 (9)
- ► 03/15 - 03/22 (6)
- ► 03/08 - 03/15 (16)
- ► 03/01 - 03/08 (7)
- ► 02/22 - 03/01 (15)
- ► 02/15 - 02/22 (12)
- ► 02/08 - 02/15 (15)
- ► 02/01 - 02/08 (4)
- ► 01/25 - 02/01 (11)
- ► 01/18 - 01/25 (10)
- ► 01/11 - 01/18 (4)
- ► 01/04 - 01/11 (11)
-
►
2008
(884)
- ► 12/28 - 01/04 (6)
- ► 12/21 - 12/28 (13)
- ► 12/14 - 12/21 (7)
- ► 12/07 - 12/14 (8)
- ► 11/30 - 12/07 (8)
- ► 11/23 - 11/30 (12)
- ► 11/16 - 11/23 (14)
- ► 11/09 - 11/16 (20)
- ► 11/02 - 11/09 (23)
- ► 10/26 - 11/02 (14)
- ► 10/19 - 10/26 (9)
- ► 10/12 - 10/19 (12)
- ► 10/05 - 10/12 (7)
- ► 09/28 - 10/05 (15)
- ► 09/21 - 09/28 (14)
- ► 09/14 - 09/21 (21)
- ► 09/07 - 09/14 (25)
- ► 08/24 - 08/31 (1)
- ► 08/17 - 08/24 (4)
- ► 08/10 - 08/17 (20)
- ► 08/03 - 08/10 (6)
- ► 07/27 - 08/03 (5)
- ► 07/20 - 07/27 (9)
- ► 07/13 - 07/20 (9)
- ► 07/06 - 07/13 (12)
- ► 06/29 - 07/06 (16)
- ► 06/22 - 06/29 (7)
- ► 06/15 - 06/22 (7)
- ► 06/08 - 06/15 (19)
- ► 06/01 - 06/08 (15)
- ► 05/25 - 06/01 (17)
- ► 05/18 - 05/25 (21)
- ► 05/11 - 05/18 (29)
- ► 05/04 - 05/11 (22)
- ► 04/27 - 05/04 (32)
- ► 04/20 - 04/27 (14)
- ► 04/13 - 04/20 (15)
- ► 04/06 - 04/13 (43)
- ► 03/30 - 04/06 (46)
- ► 03/23 - 03/30 (46)
- ► 03/16 - 03/23 (23)
- ► 03/09 - 03/16 (17)
- ► 03/02 - 03/09 (40)
- ► 02/24 - 03/02 (39)
- ► 02/17 - 02/24 (24)
- ► 02/10 - 02/17 (32)
- ► 02/03 - 02/10 (22)
- ► 01/27 - 02/03 (10)
- ► 01/20 - 01/27 (20)
- ► 01/13 - 01/20 (14)

































