Zıbıp

Blog'un daha fazla ilgi çekmesi için, başımdan geçmeyen, ama geçmiş olmasını istediğim/isteyeceğim hikayeler anlatmayı düşünüyorum. Böylece egomu da tatmin ederim, bloga da takipçi toplarım. Yorum yazan kızlara da sarkarım, her bi' boku yerim. Sıksam habire böyle, ulan bugün şu aksiyon geçti, 3 tane kıza aşık oldum, sonra geri döndüm, 2 "kanka"mla dalaştım, hepsi yalancıymış, hayatın allah belasını versin, herkes kötü, pis-kaka, ama keyfime de bakarım, veririm de alırım da, yüzüm hep güler, buna kimse karışamaz, istediğimi yaparım, özgür bir gencim ben, her boku yerim ama henüz kıçımı silemiyorum, seçimlerime kimse karışamaz, asiyim ben, düzen karşıtıyım, ama düzülüyorum farkında değilim, yarışmacı arkadaşlara başarılar dilerim, kutuma gitmek istiyorum, kahvemde krema olmasın.

2 yorum:

miracsaral dedi ki...

Ya üstat valla ben hangisinin yalan, hangisinin gerçek olduğunu anlayamıyorum. Ciddi söylüyorum, kimi çok saçma şey bile bana gerçekçi geliyor, kimi çok mantıklı şey bana gerçekçi gelmiyor. Bence en iyisi ötesini-berisini düşünmeden ya hepsi gerçekmiş gibi, ya da hepsi yalanmış gibi okumak.

L dedi ki...

abi ben hepsini bıraktım, bir tanesine müptela oldum. yemin ediyorum roman gibi okuyorum. yok böyle bi hayat. kendi hayatımın heyecansızlığını sikip attı. sabah kalkıyorum ilk iş onu okumak.

gerçekçi gelir tabi abi, öyle inanarak yazıyor ki amk çocukları, kendisi bile inanıyor. sikiyim interneti.