Barça Away 09-10



Sanırım bu formanın da kesinliği var. Şimdi, iyi hoş, güzel forma da;
1. 06-07 deplasman formasının neredeyse aynısı. Ne anlamı var ki şimdi? Siyah biraz daha hoş yapmış formayı, o kadar.
2. O yaka ne öyle. Bu tip yaka kullanıyorlar ya, ifrit oluyorum. Tişörtten ne farkı var şimdi bunun.

Zorunlu edit:

1. Renk tam olarak turuncu değilmiş. Değişik bir ton. Gözüne pembe de gözükebiliyor, yavruağzı da. O açıdan ilk madde fıs.

2. Siyah filan demiştim, o da yanlışmış. Bahsi geçen, formadaki 2. renk, ve de şort rengi siyah değil. Şu son dönem çok kullanılan siyaha çok yakın lacivert. Bu sezonki sarıda olduğu gibi, tüm formanın tek renk olmaması, bunlar gibi parlak renklerde harika sonuçlar doğurabiliyor. Öyle bakınca daha bir sevdim bu formayı.

3. Uzuuuun incelemeler sonucu bir edit daha maalesef. Bu şort ve koldaki uç yerler lacivert filan değil birader. Nasıl renk kullanıyorlar, veya nasıl ışık tutuyorlarsa, bak şu resme. Lacivert değil mi? Ama git az araştır, dikkatli bak, siyah. Böylece edit 2'yi geri alıyorum. Keşke o dediğim, daha doğrusu "yanlış anladığım" tonda olsaydı. Neyse. Ben de ne kararsız adammışım ya.

0 yorum: