Güzel Formalar 46


Fener'in sarı-beyaz formalarındakine benzer bir boğukluk var bu formada da, ve kimi zaman güzel olabiliyor bu. İlk bakışta simsiyah sanıyorsun, ama değil. Ayrıca omuz çizgilerinin beyaz olması da o boğukluğun tüm formaya yayılmasını engelliyor.

Özellikle bu fotoyu seçtim ki, elemandan da bahsedeyim biraz. Kendisi Romelu Lukaku. Babası zamanında Gençler'e gelmiş, ben bilmiyordum. Eleman 93 doğumlu-yuh. ForForTu'nun bu ayki "Genç Yetenekler" dosyasında da var kendisi. Bu gece Ajax'a çaktı 2 tane. Dikkat etmeli.
Şimdi "Adamlar şöyle yapıyor, böyle yapıyor" demek çok klişe ama, abi biz 90'lı Çetin'i daha yeni ufaktan kadroya sokmaya başladıysak, bu ne oluyor. Hangisi doğru yani. Ama Rijkaard hakimiyeti köklendikçe, ben ilerde bizde de bu tip hadiselerin olabileceğini düşünüyorum. Olur yani.

0 yorum: