Hofenaym


Ne güzel, bi' Anadolu takımında çok şık bir away forma gördük diye seviniyorduk. Yalan oldu. Sanırım blog okurlarından olan (ya da geçerken uğrayıp görmüştür, bilemem orasını) Osman Tok, sağolsun mail atmış şu postun üstüne. Haberdar etti olaydan. Ben Hoffenheim'a sempati besleyen/onları takip eden biri olarak bu formayı ya hiç görmedim, ya da gördüm de unuttum. Çünkü hangi takım giyerse giysin, çok iyi bir away tercihi bu forma, ve akılda kalıcı.

Kalıp farklı olsa da, bu renk ikilisini alıp da direkt Bursa'da kullanmak, formanın önemini azaltan bir hadise. Ne bileyim, şortun rengini değiştir biraz en azından. Ben Bursa maçını izlerken üstlerinde bu forma varsa (ki az giyecekler göreceksiniz) "lan ne güzel bea" derim. Ama ardından da "keşke Puma şöyle yapmasaydı" da derim.

2 yorum:

t_okan dedi ki...

formalarla ilgili olduğunuzu bildiğim için haberdar etme amaçlı bunu yazıyorum:

Tarihteki bazı kötü formaları bulup ekledim, ilgini çekerse. Bakmanı öneririm

http://bikackelam.blogspot.com/2010/08/dunyann-en-kotu-formalar.html

L dedi ki...

eyvallah. ben de bi ara böyle bşiey yapmayı düşünüyorum da, zaman lazım.