Schopenhauer

2012 Londra Olimpiyatları vesilesiyle toplanan ABD Basketbol Takımı'nın antrenmanlarında Kobe "Şu anki kadronun Dream Team'i yenebileceğini düşünüyorum. Yaşlılardı, biz çok daha atletiğiz," dedi. Amerikan basını da bildiğiniz gibi, abarttıkça abarttılar ve Rüya Takım'ın önde gelen (gerçi hangi biri önde gelecekse) üyelerine bu açıklamayı sormaya başladılar. Kobe de o günden bugüne kadar taşak malzemesi olmuş durumda. Olsun zaten bir zahmet, kendine güveni her zamanki gibi yüksek ama bu sefer pek de iddialı konuşulabilecek bir konu değil.

Charles Barkley: "Bunu size söylemek zorundayım. Duyduğumda gülmeye başladım. Kobe kaç yaşında? Biz kaç yaşındaydık? Kobe, Lebron ve Durant dışında kimse bizim takımımıza giremezdi. Çift haneli farklarla rahatça kazanırdık"

Scottie Pippen daha kibar davrandı: "Kobe'ye ve takımına olan güvenine saygı duyuyorum. Ama Dream Team özeldi. Yenilmezdi."

Magic Johnson güzelce özetledi: "1992 Dream Team'de 11 Hall of Famer, 23 şampiyonluk yüzüğü ve gelmiş geçmiş en iyi oyuncu Jordan vardı. Bu yılın takımının bizi yenmesi imkansızdı. Biz çok fazla winnera sahiptik, çok zekiydik ve Kobe & 2012 takımına yenilmeyecek kadar rekabetçiydik."

MJ durur mu, yapıştırmış cevabı: "Bu iki takımı karşılaştırmak yaptığı en zeki işlerden biri değil. Atletik değil miymişiz? Hepimiz 20li yaşlarda ve prime dönemlerimizdeydik. Asıl önemli olan oyunu bilmek. Bence Kobe kendi Dream Team'ini yaratmaya çalışıyor. Ama hangi takımın daha iyi olduğu bence soru konusu bile olamaz. 2012 takımı 11 Hall of Famer'a sahip olduğunda bana bu soruyu tekrar sorun ama unutmayın, bu oyunu biz onlardan öğrenmedik; onlar bizden öğrendi."

Larry Bird son noktayı koydu zaten. Fazla uzatmaya da gerek yok:

"Muhtemelen yenebilirler. Ben 20 yıldır basketbol oynamıyorum ve hepimiz yaşlandık."

2012 takımında Howard, Rose ve Wade yokken bunun gündeme getirilmesi bile saçmaydı zaten. Kobe de gerekli cevapları almış oldu.

0 yorum: