Huntelaar Da...


Barcelona taraftarı ve Ajax sempatizanı bir futbolsever olarak, bu Real'deki Hollandalı artışı çok sinirimi bozuyor- bu artış pek bir halta yaramıyor, o ayrı mesele. Nicelikten bahsediyorum ben. Bir zamanlar biz Hollanda milli takımı gibiydik, şimdi Real aynen öyle. Hollanda'nın hücum hattını, yedekleriyle birlikte aldılar, bünyeye eklediler.
Bizde ise hiç kalmadı Hollandalı. Hani sembolik olarak bir tane bile yok. Hoca vardı, o kurtarıyordu, o da gitti.

Hepsini bırak, hani halen başımızda Cruyff var. İnsan bekliyor, lan alırlar 1-2 tane yeni yükselenlerden diye. Fos çıktı.
En kötüsü de sanırım, daha önceleri çıkan Rafael ve Sneijder'in Barçalı oldukları hakkındaki haberlerdi. Büyük ihtimal doğrudur bunlar-doğdukları yıl vs göz önüne alınırsa. Ama bunları duyduktan sonra da, bu adamların Real'e gitmesi... Evlat acısı gibi hacı.
Hatta evet, evlat acısı! Bunlar bizim çocuklarımız ulan. Hepsi Cruyff'ün veletleri değil mi bunların? Cruyff'ün çocukları da bizim çocuklarımızdır. Önermeyi de yapıştırdım, hadi bana eyvallah.

2 yorum:

miracsaral dedi ki...

Kendimi çok Ahmet Çakar gibi hissediyorum ama bence Huntelaar beklenildiği kadar etkili olamayacak. Ajax'ın bende sempatizanıyım, seveniyim ama alınan her Hollandalı forvet Nistelroy olamaz.

L dedi ki...

abi benim de içimde "büyük ligde yapamıycak" gibi bir his var. ama umarım tersi olur. o yetenek var bu çocukta çünkü.