Kolpa

Bugün "tivi"ye bakınırken, bir reklam gördüm. Ki görmez olaydım. Jacobs reklamı. Kargo oynuyor. Aslında Kargo değil de Koray Candemir oynuyor ama neyse. İşte konserde bunlar, kızın biri buna Jacobs 3+1 atıyor. Koray duruyor, kızı sahneye çağırıyor. Bakışıyorlar. Sonra konser duruyor. Klasik saçma bir reklam işte. Ama esas mesele, reklamın çekildiği mekan. Veya konser alanı diyelim. Atmosfer direkt Linkin Park'ın "Faint" klibi. İzleyin görürsünüz. Uzun uzadıya anlatmayacağım. "Yutub"da filan vardır elbet.
Türkler ne zaman orijinal bir iş yapacak ?

4 yorum:

Adsız dedi ki...

sana bısıy dıyımmı o reklam orjınal tammı
cunku bende fardım cekımde amk
bılıb bılmeden yorum yabıonuz sız kendı ınsanlarınızı ovucekken yerın dıbıne sokuonuz amk lan bende arkımde cekımdeydık ordakı konser ızleyıcısıydık cok uzgunnum ısdersen sana fotolaroı we klıblerı yollı ıyyy cok ukalasınız hee!

L dedi ki...

arkadaşım, söylediğim klibi izle, öyle karar ver. hala öyle değil diyorsan, ben de pes ederim.
ukala filan da değiliz, gördüğümüzü söyledik sadece.
ayrıca kendi insanlarımızı yerin dibine de sokmuyoruz, sadece olanı söylüyoruz.

Adsız dedi ki...

baq arkadasım ızlemem gerek yok saten dıorum klıbte bende warım orda fguran anladınmı gayet net bılıom neler oldunu neler yabtımızı sabaha gadar cekım surdu gayet orjınaldı canımız cıktı orda yha:s sahne felan hersey orjınal hersey ınsanlar orda bende wardım we bunu gayet ıyı bılıorum!!!

L dedi ki...

:)
ben ortam alıntı filan demedim. doğrudur, çekimde bulundum diyorsun. bunun üstüne lafım yok. benim demek istediğim, o bahsettiğim klipten esinlenme var. hatta esinlenmeden ötesi ama hadi neyse.