Bok 3

Evet, 3.ye de ulaştık. Çok garip. Yazdıkça hikaye fışkırıyor her taraftan. Birbirini tetikliyor demek ki bazı şeyler. Bakalım yarına da çıkacak mı bir şeyler.

Efenim bugünkü Bok'umuzda da bir akrabamdan söz edeceğim. Anasını satayım, bir yazı yazdık, örnek verdik, gerisi nehir gibi, akıp geldi. Nereye kadar acaba.
Dün itibariyle geç kalktım bayağı;uyandığımda kardeşim Msn'de bu elemanla konuşuyordu. "Naber napıyosun" muhabbeti geçti bir-iki. Sonra karşı taraftan şöyle 2-3 cümle aktı, ben de uyku sersemi, ekrana bakıyorum ööyle:"Abi ya Ankara'dan bir kız 'düşürdüm'. Yanına gidiyodum bugün. Olmadı. Sinir oldum lan." İçimden "Aferin" dedim. Devam etti, bu kısmı birebir kopyalıyorum, neler var görün:"bi listem var veriim istersen bi kac tane".

Bakın, dikkat edin, "Liste" diyor...

Kardeşim de anladı ama sordu bilerek, "ne listesi?" diye. O da beklendiği gibi "Msn" dedi.

Bilmeyenler öğrensin. İnternet türlü yararlı şeylere vesile oluyor. Mesela, hormonları aşırı çalışan gençlerimizin, elde liste, adres adres "zorlayıp", kız tavlamaya çalışmasına. Güzel tabii. Bu kişinin birinci dereceden akrabam olması daha da güzel. Böyle örnekleri yakından görmek, her zaman daha etkili olur, emin olun. Tecrübe konuşuyor.

0 yorum: