Ciro


Abi bu adam, hatırlıyorum futbolculuk zamanında bildiğin sert mizaçlı, adamına göre "kazma" denecek bir defans oyuncusuydu. Sonra bir baktık bırakmış. Bir futbolcu 10 küsür yıl piyasada olunca, bıraktığını fark etmek kolay olmuyor sanırım. Bu sezon başı bir bakarsın, Juve'nin hocası. Bilmiyorum oralarda nasl bakılıyor, veya burdaki avrupafutbolusever bünye ne düşünüyor ama, bana hiç böyle güvenilir bir adam gibi gelmiyor-hocalık açısından yani. Zaten ilk deneyimi, hep Pep yüzünden bunlar.
İnce kravat filan, İtalyan şıklığı güya. Çakma entelektüel havası var bir de. Ulan ne kurulmuşum adama be.

3 yorum:

ahmetcan_48 dedi ki...

Elbette ki Ferrara'nın futbolcuğu benim gibi Juventus taraftaları için unutulmazdı. 2004-2005 sezonunda bıraktı futbolu ve geçen sene Ranieri'nin gönderilmesinden sonra takım ona emanet edildi. İşin açıkcası belli bir süre sonra gönderilir diyordum ama Juventus kulübü sonuna kadar Ciro'nun arkasında. Alınan kötü sonuçlarda dahi bu kararlarından vazgeçmediler. En son Şampiyonlar Ligi'nde Bayern karşısında alınan 4-1'lik yenilgi sonrası Juve başkanı yapığı açıklamada Ferrara'nıj arkasında olduklarını söyledi. Hayırlısı oldun bakalım göreceğiz. Umarım Ferrara'nın sonuda Bülent Korkmaz gibi olmaz.

L dedi ki...

Abi bilmiyorum yönetim ne kadar arkasında durur filan ama, işin futbol kısmında, ben bu adama güvenmiyorum.

ahmetcan_48 dedi ki...

Ya abi tabi sonuçta Juventus gibi büyük bir takımı çalıştırabilecek kapasiteye henüz sahip olmadığı açık ama Juventus kulübü ısrarla Ciro ile önemli projeler yaptıklarını ve projeler için sonuna kadar birlikte hareket etmek istediklerini dile getiriyor. Bakalım önümüzdeki günler gösterecektir neyin ne olacağını.