Bile Bile Lades

Şimdi bana ayak yapmayın, Galatasaray top oynamıyor diye.
Dün akşam internet olsaydı bu yazının çok daha ağırı, çok daha fazla hakaret içereniyle karşı karşıya olacaktınız.
Muhtemelen bunları okuyan insanların yüzde 99'u dün akşamki maçı seyretmiştir. Siz hayatınızda hiç bu kadar kötü niyetli bir hakem performansı gördünüz mü? Son 20 dakikadan bahsediyorum. Her yere düşen Belediye'liye faul, bizimkilere hemen artislik "kalk, kalk..."
Kornerlere autlar, autlara kornerler...
Dakikalar 79'du yanımdaki sözde Galatasaraylı, çekirdekçi, kaptanına kaleye şut atıyor diye "orospu çocuğu seni de topçu yaptılar başımıza" diyebilen güruha döndüm dedim ki; "kafanız rahat olsun, Arda'ya küfretmeyin, bu top döner dolaşır bu hakemle bizim kalemize girer."
Frikik oldu, vuramadı eleman vesaire.
Sonra korner pozisyonu. Lan önünde, önünde. Lan önündeee!! Sonra bir de Harry'e artistlik çekiyor. Ortasahada hiç olmadık şeye yine bir "düt!". Orta geliyor, sekiyor, ben zaten o ara ayaktayım, bir bakıma hala biliyorum o topun gireceğini. Girdikten sonra anamızı ağlatan Hasan Ali vuruyor. Yoksa Hüseyin Göçek mi?
Son zamanlarda çok konuştular, yok hakemler Galatasaray'a lappap yapıyorlarmış bilmemne... Alın meyvesini veriyor. Sevinin, mutlu olun, bugün size bayram.
Dünkü maçın son 20 dakikası Türk futbol tarihinin en büyük fiyaskolarından biridir, anlayana.

Not: Hüseyin Göçek Galatasaray'lıymış. Ne kadar çok işe yaramaz adam var bizim takımı tutan abi, anlamıyorum ben.

0 yorum: