Feyk

Geçen yine böyle sabahın köründe, Twitter ile ilgili yazı yazmıştım. Onun için milletin Twitter hesaplarına bakınırken, birkaç ünlü ve möhüm şahsiyetin "follow" ettiği kişiler arasında Slavoj Zizek'i görmüştüm. Bir yanım "hönk?" etti, diğer yanım da onun az çok popülize olan bir filozof/yazar olduğunu düşünerek, "olabilir hacı, vardır belki" dedi. Geçti gitti sonra.

Az önce kendisinin memlekete gelmesi vesilesiyle Sabah'ta yayınlanan bir röportajını okudum, ve orada adam direkt "Twitter'la hiç işim olmaz" çekmiş. Hesap sahteymiş. Bu benim açımdan sevindirici. Yani Zizek daha bir etrafa mal olmuştur filan ama, bu işte olmaması benim açımdan çok sevindirici. Çünkü bir dalıp göz atsanız "Twitter dünyası"na, inanılaz şeyler görürsünüz, inanılmaz çıkarımlar yaparsınız. Bazı kişiler, orada olmamalı.

Bu örnekle birlikte, yine o geçenki yazıda bahsettiğim "Twitter'ı olmasına inanamadığım kişi" nin de hesabının "fake" olabileceği ihtimali güçleniyor. Umarım fake'tir.

0 yorum: