Misil


Adnan Polat dün yaptığı basın toplantısında bir nevi Stoch'un intikamını alacağını ima etmişti. Herkes Lugano veya Hazard'ı konuşurken, Aziz Yıldırım'ın tek hayali olan Ronaldinho'nun Galatasaray'a birkaç gün içinde geleceği haberini almış bulunuyoruz. Bu transfer gerçekleşirse, hali hazırda futbol oynayan en sevdiğim topçu ve George Best'den sonra gelmiş geçmiş en yetenekli futbolcu olan Ronaldinho hatrına 18 tane çocuk kesmeyi planlıyorum.

Şoktan öte bir halde olduğum için pek mantıklı şeyler yazamayacağım şuanda. Ancak bu transferin olma ihtimalinin Fenerbahçe'ye gitme ihtimalinden çok daha fazla olduğunu düşünüyorum. Büyük ihtimalle Elano'yu takasta kullanacağız, tabi artı da birkaç milyon euro veririz. Milan'ın gençleşmeye çalıştığını düşünürsek, -R10 için geçerli olmasa da bu- Dünya Kupası performansından sonra, Milan nispeten daha genç olan Elano'yu kadrosunda düşünebilir. Rijkaard her ne kadar Barça'daki son döneminde arası bozuk olsa da, eski öğrencisini takımda görmeyi istemiştir. İsim Ronaldinho olunca imza atılmadan hemen atlamak olmaz, ancak isim Ronaldinho olunca heyecanlanmamak da olmaz...

18 yorum:

vobeya dedi ki...

neeeeeeeeeee

Burak Eken dedi ki...

Bir, elimi, yüzüm yıkayıp tekrar okuyayım. Fazla uykusuz kaldım herhalde!?!?!?!?

Klavyenden çıkanı gözlerin görüyor mu, Selocan Başgan?

Genel Sekreter Vak dedi ki...

Hasiktir, ciddi mi bu? Kanal A bilmemne yazıldı çizildi gün boyu zerre sklemedim, lakin şimdi alla alla nası ya?

Şaka mı? Bursa'dan gol haberimi var olmayalım? Elbette, duyum yanlış çıkar, aksilik olur, bilmem ne, lakin harbiden böyle bir duyum var mıdır hocam, kanal A'nın haberinden bağımsız olarak? Olmasa ne yazıcan gerçi...

Esasında, işin teknik taktik kısmına girsek, hiç gerek yok böyle bir adama. Lakin, Ronaldinho lan bu. Çocuğum yok kendimi keserim. Lan?!

L dedi ki...

abi, bende de çocuk yok anne babamı keserim bak aman ha...

Morphosis dedi ki...

1 nisanı geçeli çok oldu. Artık 1nısanı 10 temmuzdamı kutluyoruz. :D Artık şakaydı postunu bekliyoruz
Eğer gerçekse bülent ablamızın dediği gibi (fevkaladenin fevkinde) X 2144 = Ronaldinho :D O derece.

L dedi ki...

keh keh.

skylove dedi ki...

SELOCAN KANAL A DAN ALMADIN DEMİ HABERİİİİİ

Selocan dedi ki...

Şuan üzerimde acaip bi baskı oluştu. Önce şunu söyleyeyim, yüzyüze konuştuğum bir kaynaktan almadım. Bir arkadaşıma forumda özel mesaj atılmış. O da heyecanla bana söyledi, ben de R10 sapığı olduğum için yazdım. Kanal A'yı falan sonradan öğrendim yani. Kısacası ben KanalA'dan almadım ancak ancak kaynağın kaynağı neresi bilmiyorum.

skylove dedi ki...

bari arkadaşına sorsaydın ona haberi göderen kanal a dan mı görmüş :D::D:D:D:D

Sühan Alp dedi ki...

yalan söylemek gibi olmasın ama bi arkadaşım keita gittikten sonra neden gitti diye tartışırken mesaj atmıştı,keitanın yerine bir yıldızla anlaşılmış diye.yani keitadan gelen parayla güzel bir kanat alınacak dediydi..bende keitayı aratmayan birig elsin istiyordum inşallah gelir ya ve büyük ihtimalle gelecekmiş :)))

Selocan dedi ki...

@aşkıyari

Abi o anki heyecandan bişey sormadım vallahi :)

@Sühan

Keita'nın yerine Puan Pino geldi zaten, kulüp de 1-2 güne açıklar. R10 ekstra :)

Sühan Alp dedi ki...

hemmm..tamam sağolasın ben pino belli değil diye biliyordum ya inşallah gelir r10u çok seviyorum :)) tabi en sevdiğim brezilyalı Lincoln ama neyse :)))

skylove dedi ki...

SELOCAN BŞEYLER ÖĞRENEBİLDİNMİ ŞU KANAL A DA Kİ MURAT ÇİMEN AÇIKLAMA YAPMIŞ :D DYOKİ :D DHA ÖNCE ALİTURAN TRASNFERNİDE BİZDEN DUYDULAR DAHA ÖNCE Bİ ÇOK HABERE İMZA ATTIK BU TRANSFERDE BİZE GELEN DUYUMLAR BÖYLE ÇOK GÜVENDİĞİMİZ Bİ KİŞİDEN ALDIK HABERİ DYO BİDE BU KANAL A DHA ÖNCE JUNNYONNUN GSLA ANLAŞTĞNI DUYURMUŞ LİNCOLNÜ FALAN AMA BLYOSUN JUNNYO TERÖRDEN DOLAYI GELMEDİİİ

pepino dedi ki...

ben bu haberi 1 ay once duydum arkadasımın babası yoneticiyle konusmus ronaldinhoyla ilgileniyolarmıs ama 3 yıllık 20 milyon istemis demisti

skylove dedi ki...

selocannnn MAÇA DOĞRU.COMDA ADNAN SEZGNLE GÖRŞMŞLERRR :D YALANLAMAMIŞŞŞ BLRSİN BÖYLE BOMBA BİR İSMİ YALAN OLSA KESNLKLE İLGLENMYORUZ ÖYLE BŞEY YOK DER Kİ BORU DEĞİL RONALDNYO BUUU VE DEMŞKİ HANGİ OYUCUYLA İLGLENDĞİMİZİ SÖYLEYEMEİZ ÖNCE BORSYA BİLDRMELYZ KİŞİLER ÖNEMLİ DEĞİL ÖNEMLİ OLAN GSYA YARARLI OLMALARII DEMŞ SANKİ RONALDNYO İNAMATOOO BENCE OLACAK GBİİİ .D.:::::::::D

Unknown dedi ki...

bok aliriz. hic bi asama kaydedilmiyoki.

anlasma saglandiysa 3 gündür neden imza atilmiyor amk

Selocan dedi ki...

@Georg

Anlaşma sağlansa bile şimdi istanbula getirip imzayı atmazlar. R10 için özel bir şeyler düşünmüşlerdir. Şuan Cana, haftaiçi de Pino tanıtılır, R10 ise kamp olduğu zaman Hollanda da imza atar. Tabi bu benim ön görüm. Alacağımızdan değil yani..

Sühan Alp dedi ki...

adamın hemen koşa koşa geleceğini sanmam zaten milli takıma da çağrılmadı tatil yapıyodur eleman :) kampın 2-3. gününe doğru gelir tahminim eğer doğruysa haber tabi :)