Avery Johnson, Mike D'Antoni, Sports Illustrated, Steve Kerr

Dallas Mavericks bu sabah Avery Johnson'un görevine son verdi. Hornets'e 4-1 yenilerek sezonu kapattılar zaten. Ben bekliyordum açıkçası. Zaten sevmem kendisini. Kaç senedir yüzük diye çıkıyor Dallas ve Cuban yola, her sene bir hüsran. Son olarak Kidd'i getirdiler, olmadı. Bakalım koç değişince ne olacak?

Phoenix Suns dün akşam biraz haksızca da olsa Spurs'e elenip sezonu kapattı. Sabah Sports Illustrated başlık: "D'Antoni will not return next year." İki saat sonra Steve Kerr bağlandı ESPN'in "Pardon the Interruption" programına, "Şu anda öyle bir şey yok, hocamıza güveniyoruz," dedi, ancak ben bekliyorum yani D'Antoni'nin dönmemesini.

Asıl olay şurda:

3.maçta Denver-Lakers serisi, Denver 23 sayı geride, Melo oyundan alınıyor, George Karl eli uzatıyor otururken, el havada. Melo oturuyor yerine dönüyor hocaya ve: "O geniş kıçını kaldır da bir şeyler yap yeniliyoruz, ibne" diyor. "İbne" yani "faggot." Karl takmıyor. 4. maçta soruyorlar Melo'ya "Özür diledin mi?" Cevap: "Özür dilenecek bir şey olduğunu düşünmüyorum."
Iverson da koçtan yakınanlardan. "Beni çıkarmamalıydı, kendimi küçümsenmiş hissettim," diyor kendileri. Velhasılı, ben Karl'ın gitmesini bekliyorum Denver'dan, her şey o zaman daha güzel olacaktır.

0 yorum: