Nasıl Okuma Şevki Kırılır-1


Evvelsi gece, yani çarşamba gecesi. 200 sayfa filan kalmış, Empati'yi bitireceğim. Sayfa 576'ya geldiğimde bir farkettim ki, 561-576 arasını tekrar basmışlar. 576-593 arası yok...
Öyle ".." gibi kaldım. Ne yapacağımı bilemez halde. Kitabı aldığım Migros'a götürsem kabul etmezler. Bugün Altınoluk'a gitmiştik, hem kitap almak, hem de başka bir sebepten. Girişte ben Empati'yi gördüm, söyleniyorum anneme, "şöyle oldu böyle oldu" filan, o arada mekana bakan eleman çıktı, kitabı tanıtıyor; abi dedim, aldım okuyordum, böyle böyle oldu... Gidin geri verin dedi, yukarıda olduğu gibi "almazlar" dedim, biliyorum. O zaman getirin, ben göndereyim dedi. "E" dedim "kitapta karalamalar var, noolcak". Sorun olmaz dedi. O anda nasıl sevindim tahmin edemezsiniz. Ulan 22 milyondan kurtuldum daha ne.
Onu da bırak, heyecanın içine sıçıldı. Baştan mı okuyacağım kitabı? Ya işaretlediğim yerler? Neyse artık...

0 yorum: