Majesteleri bizi ...

Reklam var işte yeni, Jordan markasının, majesteleri konuşuyor önünde yeni basketbolcular filan var:

"Belki bu benim hatam,
Belki çok kolaymış gibi gösterdim, aslında değilken,
Belki ben görüntülerimin serbest atış çizgisinden başladığını düşündürdüm, antreman salonundan değil,
Belki ben size 'Bunun her attığı şut son saniye basketi' dedirttirdim,
Belki ben oyunumun ateş değil de birkaç kıvılcım üzerine olduğu hissini uyandırdım,
Belki ben size her zaman rahat olduğumu hissettirdim, korkum benim motivasyonum değilmiş gibi,
Belki ben basketbolu sanki Tanrı tarafından bana verilmiş bir hediye olarak gösterdim, 5 yaşımdan beri durmaksızın her gün çalıştığım bir şey olarak değil,
Belki ben oyunu yıktım, bitirdim,
ya da
Belki de siz sadece bahaneler uyduruyorsunuzdur."

Majesteleri kendisi yazmış senaryoyu vesaire. Geniş görüşlü adam vesselam.


Videonun linki

0 yorum: