Dert

Aradım taradım, ancak bunu bulabildim ikisinin bir arada olduğu. Sanırım şu aralar yerinde olmak istemeyeceğim 1 numaralı kişi Dunga'dır. Önünde Dünya Kupası var, ve elinde sağ bek mevkii için 2 oyuncu var. Onlar öyle 2 oyuncu ki, yeryüzünde mevkiilerinin en iyileri onlar.
Bugün İtalya maçında Maicon ilk 11 çıktı, Alves sonradan girdi, o.saha'da oynadı. Bu da bir çözüm ama, zaten deli gibi ofansif kadro var, nasıl oynatasın Alves'i ilerde?
Ben olsam bir tanesini sol bekte kullanmayı düşünebilirim. Ters kanat oluyor da ters bek olur mu acep? Elbet bir deneyen-düşünen çıkar.

Yazı sonrası edit:Lan nasıl unuttuk Lahm'ı ya. "E tabii bir tane örnek olunca, o da akla gelmiyor" diyecekken, Zambrotta da aklıma geldi. Oldu 2. Başka var mı acaba?

Edit 2:Candela ve Ümit Özat eklemeleri de geldi. Bayağı çıkacak gibi.

4 yorum:

petit dedi ki...

Ters bek olur tabi. Ama ikisinden hangisi geçerse geçsin sola dünyanın en iyi sağ ayaklı solbeki Lahm gibi olamazlar.
Bu arada Alves'in çok iyi oyuncu olduğuna doğal olarak katılmakla beraber Maicon'un en az 5 sene yerini kaptırmayacağını düşünüyorum.

L dedi ki...

valla denemek lazım tabii ama, alves veya maicon solda da becerebilir gibi geliyor bana.

cagliari42 dedi ki...

candela vardı eskilerden. bir de ümit özat :)

L dedi ki...

evet onlar da vardı, teşekkürler:)