()

Geniş ve yeterli kadro iyidir. Efendi gibi rotasyon uygulayacak hocan varsa daha da iyidir. Doğrusu budur çünkü. Ama onun da bir sınırı var sanki. Şimdi Galatasaray kadrosu malum. Belki yerine göre eksikler var ama, hani o kadar çok transferin üstüne, bir yerde durulması gerek sanki. Ki taşlar da yerine oturuyor. Caner'i aldık, hadi tamam. Orada da Alparslan sorunsalı var ya, o ayrı mesele. E peki Sercan ne? Artı Nonda'nın yollanacağı söyleniyor paraya ilaveten. Nerde oynayacak bu çocuk? Baros zaten tam kafa yerinde değil, ısınması lazım. Sen üstüne transfer gazını almışken oynaması ve gelişmesi gereken Sercan Yıldırım'ı getiriyorsun. Başka zaman olsa harika hamle ama, şimdi değil işte. Tam ne güzel gidiyoruz diyoruz, Elano da ufaktan dahil oluyor falan filan, hop sen gel Nonda'yı gönder -Nonda-, Sercan'ı al. Gidin Topuz'u da alın, nasılsa oynayamayacak.

4 yorum:

Chao Grey dedi ki...

Sercan mı daha uygun sence bu sistemimize, Nonda mı?

Lappapzade Abdurrahman Çelebi dedi ki...

sercan. ama ben işin orasında değilim abi.

PaNda dedi ki...

doğruluğu kesin mi bu haberin?

Lappapzade Abdurrahman Çelebi dedi ki...

valla ben doğruluğundan öte ihtimallerden bahsettim yazıda. bilemiyorum son durum ne.