Mes

Güzelliğe gel...
Bilgi için şurdan.

6 yorum:

hücum futbol dedi ki...

hoca bu kes, gel nerden yapıştı ağzına. yoksa bizza bunun üreticisi misin?

bir arkadaşım da sürekli bu şekilde konuşuyor. yoksa o sen misin diye sorayım dedim?

Lappapzade Abdurrahman Çelebi dedi ki...

valla gerekirse isim soyad veririm, böylece öğrenmiş olursun. bilmiyorum, o tarz konuşma bizim arkadaş çevresinde son dönem kullandığımız bi geyik. budur sadece yani. el-dil alışkanlığı sonuçta, buraya da yansıyor.

Hüseyin Altıkıllı dedi ki...

Abi biliyordum bi' gün böyle olacağını.
Tesadüfü kes.
Üreticisi benim :p

Ilaqwain dedi ki...

çelebi bu ne bu :)

Lappapzade Abdurrahman Çelebi dedi ki...

abi joan gamper kupası için yapıldı işte. 1899 tane üretilmiş filan. almak var bunu işte...

Ilaqwain dedi ki...

bayıldım bayıldım onla uyur onla duşa girer hatta klip çekerim :))