Martin

Muhtemelen tarihi bir maça tanıklık ettik. İzlemeyenler çok şey kaçırdı. Ayakta kalanlar da harika bir şekilde ödüllendirildi. Palermo büyüktü, daha da büyük oldu. Daha önce Dani Alves'i görüp nasıl oluyor diyorduk, şimdi de sol bek-oyun kurucu gördük:Vargas.
Sonuç filan başka mesele ama, ben böyle bir havada oynanan maç görmedim, görmem de. Bir ara kamera sallanıyor ve oyuncular görünmüyordu. Kısa bir süre açıyı değiştirip pilot kamerayı sildiler ama, 5 saniye sürmedi, yine aynı. Şükür yıldırım düşmedi.
Higuain ilk maçında gol attı, tam zamanında atmış. Şimdi birkaç 10 maç atmayabilir.
Son saniyede bir sürü şüpheli pozisyon var da, üstünde konuşmak insanın işine gelmiyor valla. Palermo'nun golün santrasındaki vuruş gol olsaydı... oturup ağlayabilirdik herhalde-ki sanırım Vargas'tı.

2 yorum:

Selocan24 dedi ki...

Abi sana da yazayım kameranın boktan olmasının sebebi bize kötü kamerayı vermişler. Zırt pırt ıslanma sebebi bu. İspanya Türkiye maçını izleyenler bilirler Bernabeu'deki. Bir İspanya kamerası vardı Numaralı tribünde bir de bizim izlediğimiz görüntü vardı maraton'a konan kamera. Hatta reklam panolarının bize bakan tarafında Türk markalarının reklamlarını görürken öteki tarafta İspanyol reklamları vardı. Zaten Barnebeu'daki maçları izleyenler La liga maçlarını bilirler; Yedek kulübe hiç kameranın karşı tarafında olmaz hep altta olur. Yani bize 2. maraton kamerasını vermişlerdi. Dünkü maçta da dışarıda yayınlacak görüntüler için karşı taraf kamerasını vermişler ve açıkta kalmış anlaşılan, o yüzden çok kötüydü görüntü. Ben ne olduğunu anlamadığım için sabah youtube'dan özete baktım ve bütün goller sanki ters açı. Meğerse Arjantin kanalı adam gibi yerden çekmiş ve hiç ıslanmamış kamera.

Lappapzade Abdurrahman Çelebi dedi ki...

evet abi dün gece olmasa da, barnebau için fark etmiştim onu. bir ters açı durumu var. bilgi için sağol. bunu abdi ipekçi'de de yapıyolar, sonra izlerken manyak oluyoruz "lan neresi burası" diye.