Güzel Formalar 51


Liverpool'un füme away gibi, bu formayı da ilk kez geçtiğimiz haftasonu bir maçta görme imkanı buldum. Güzelliğe bak.
Bir kere şu var;bu forma, veya bu şekil bi forma, home forma olmaz. Yani bu tip tasarıma sahip formalarda, kafadan away havası var. Bu da karakteristik hava vermesi açısından mühim. Görünce anlyorsunuz yani, bilmeseniz bile.
Bir de bu forma, tarihsel kökeni olan bir forma. Tanıtım fotolarında arka fonda vardı eski versiyonun resimleri. Bu nokta da bu formanın daha sempatik hale gelmesini sağlıyor.

2 yorum:

Selocan24 dedi ki...

Bu seneki top5'ime girer bu forma

Lappapzade dedi ki...

aynen abi. çok güzel