Tarsus İ.Y ve Fenerbahçe Benzerliği


Eski Arma

Bir manyak ben miyim bilemedim. Dünkü Bursaspor - Tarsus maçını izlerken Tarsus'ın arması gözüme çarptı. Hem de oldukça yakın çekimlerde, uzak falan değil yani. Tarsus'un arması neredeyse Fenerbahçe'nin kinin aynısı. Acayip araştırmacı kimliğim maçı bırakıp bu olayı araştırmaya itti beni. Açtım Google'ı, Tarsus'ın resmi sitesine girdim. Orada formalarına baktım, daha da şaşırdım. Tarsus'ın giydiği formalar Fenerbahçe'nin formaları ile birebir. Geçen sezonlarda giydiklerinin kalıplarında. Çubuklu, sarı beyaz ve turkuaz formaları var ki Fenerbahçe hepsini giymişti. Hele çubukluların şekli şemali bile birebir. Daha sonra devam ettim araştırmaya ve Tarsus'un armasının değiştiğini farkettim. Eski arması kendine özgü, hiçbir takıma benzemiyor. İş öyle olunca da acaba Fenerbahçe bu kulübü satın aldı da oyuncu yetiştirmek için mi kullanıyor dedim, bizdeki Beyoğlu hesabı. Başka bir açıklama olamaz çünkü bu benzerlik karşısında. Tarsus İdman Yurduna mail attım. Sağolsunlar cevap verdiler bu sabah. Yalnız cevap çok şaşırtıcı. Hayır bir alakamız yok. İşte bunu hiç beklemiyordum. E ne o zaman bu benzerlik ?
Tarsus

Fenerbahçe

Tarsus

Fenerbahçe

Tarsus

Fenerbahçe

Tarsus

Fenerbahçe

9 yorum:

ahmetcan_48 dedi ki...

Selocan, abi tek Tarsus İ.Y değil Menemen Belediyespor'un arması da Fenerbahçe'nin aynısı.
Bi sen de bak şu armaya, http://images.futbolmerkezi.com/Documents/Graphic/Y/3/128667153400499138.jpg

maRco dedi ki...

bide menemensporun logosuna baksanda benzerlik nasıl olurmuş görsen :D

Lappapzade dedi ki...

vay anam vay serhat neler dönmüş ya :D

İsimsiz Yazar dedi ki...

1.5 sene önce menemene gittiğimde menemensporun armasını gördüğümde şok olmuştum :)
abim fenerbahçeli; beni özellikle yeni 3. lige çıkmış olan menemensporun stadına götürmüştü zorla. birşey göstereceğim diye. stad bildiğin sarı lacivert, arma bildiğin fener arması :)

Lappapzade dedi ki...

dayılar nasılsa alt ligiz diye kasmamış heralde, hehe.

Selocan24 dedi ki...

Evet menemenspor'un arması Fenerbahçe'nin aynısı. Gerçi o eski armasıymış sonra değiştirmişler. Ancak Tarsus'un sadece arması değil formaları bile aynı. O işte ilginç. Menemen'in formaları değişik.

müşkülpesent dedi ki...

fenerin şu interin haçlı formasına itiraz ettiği sene giydiği çubuklu ve sarı beyaz çubuklu formasına dikkatli bakınca avea reklamı tam bir haç şekli oluşturuyor.

Hüseyin Altıkıllı dedi ki...

abi dedim ki bursa a2- fener a2 heralde...

maRco dedi ki...

menemenli olduğuma utanıyom ya neyse artık :D