Nerdeyim Ben 1-2

İnci'nin sikerttiği şu dakikalarda biz de yeni bir seriye başlıyoruz efenim. Dünya Kupası boyunca devam edecek mi bilmiyorum ama, bir süre gider. İlk 2 gün boyunca o kadar çok denk geldim ki, dedim bari yazalım. Sonra da gün-gün, seri halinde bloga aktarayım dedim. Bir gün gecikmeden de bi'şey olmaz herhalde.Olay şu. İşte Dünya Kupası'na gelmesine rağmen, artık ilk defa oynamaktan, yeteri kadar konsantre olamamaktan, falandan filandan sahada mal gibi dolaşan, istenen performansı göstermeyen oyuncular. Tabii bu sanırım sadece ilk maçlar süresince yaparız bunu. Hani ilk durum ne, onu görmek açısından. Sonradan düzeltirler filan, olay bozulur. Başlayalım.
İlk gün:



Vela:Sadece ilk yarısını izleyebildim ama, Vela'yı bu gruba sokarım abi. Hele bu resim daha da manalı. Gio oğlan çılgın atarken, Vela'nın cidden ismini duymadım düzgün.

Suarez:


Ofsaytlar. Ve "nerdeyim ben" halleri.

xxx

Gün 2:
Park Chu Young:

O karşı karşıyayı atsa, son dakikalardaki sıkıntı da olmazdı. Bi' acayipti böyle. Ahmet Çakar gibi konuşmak istemiyorum ama, "Monaco'da oynamaya benzemez dünyakupası".

Di Maria-Higuain:

Di Maria'yı hadi geç, Higuain'in ciddi ciddi maçı sattığını düşünüyorum. Bu kadar da olmaz. Sezonun belki de en iyi son vuruşçusu, neler kaçırdı. O maç başındaki Messi pasını atsa, maç daha farklı ilerlerdi. Tabii onların hepsini atamayınca -gol hariç- son anlar sıkıntılı geçti.

2 yorum:

Selocan dedi ki...

Vela çok kötüydü, zaten alındı 2. yarıda oyundan. Kaçırmadın yani adamı.

Chulardan Park bence o kadar fena değildi. Net kaçırdı ama çabası vardı. Bence ondan fazlası olan bir adam değil zaten. Sunglardan Park ise ben Man U topçusuyum akıllı olun dedi resmen.

Sana en çok katıldığım adam ise Higuain. Yine Lyon maçları gibi sattı havası vardı gerçekten. Hadi o değil, bu adamın küçük maçların büyük topçusu olduğunu düşünmeye başlayabilirim bu WC'de böyle devam ederse. Lyon'da şanssızlık dedik ama çok şey beklediğim WC'de de böyle oynarsa, anca Hetafeye gol atarsın diyesim gelebilir.

Enjoy The Lappap dedi ki...

higuain 2. maçta oynarsa, dünyakupasını izlemeyi bırakırım. o kadar yani. milito'yu günahım kadar sevmem ama, milito bunların hepsini gözü kappalı atardı mnakoyym.