Nerden Nereye Dünya Kupası Özel 7

9 yorum:

Adsız dedi ki...

hocam derin bilginize danışarak soruyorum şu portakalların 7 numarası kuyt nasıl telafuz edilir?

Selocan dedi ki...

KÖYT olmadığı kesin :) FD'ye sormak lazım..

Adsız dedi ki...

spiker ve üründül ikiside KÖYT diyince bir anda kendimden şüphe etmeye başlamıştım :D

Selocan dedi ki...

Üründül'ün dünyadan haberi olmadığı için, spiker Köyt deyince atlamıştır o da :)

L dedi ki...

buyrun efem. http://vliegendenederlander.blogspot.com/2010/06/kayt-kuyt-kuyt-kuytu-kiyt.html

Selocan dedi ki...

Laan doğru mu söylemişler yoksa. Keüyt'ü hızlı okursan Köyt olabiliyor.

L dedi ki...

abi toptan yanlış deil yani, ben önceden de okumuştum bu tip telaffuzu olduğunu. herifler en azından bi sormuş soruşturmuş, bu belli.

Adsız dedi ki...

hocam dünkü maçta hatırlarsanız ilk yarıda robinho çalım atarken spikerden ROBBEN çığlıkları yükseliyordu bunu duydum ya isterse formaya goyt desinler umrumda deil

L dedi ki...

aldkjasfljalfjalfkj.