AG


Ankaragücü 100. yılını formaları ile kutlamaya devam ediyor. Arma formaları muhteşemdi, ancak nostalji formaları arma formayı geride bıraktı. İlk defa Kasımpaşa maçında giyilen ve klasik dönem formalarının birebir görünümünde olan nostalji formaları beni benden aldı. Yaptıkları şort-çorap kombinasyonu da örnek alınması gereken türden.

Ancak bu formayı tarihe yazan olay logosudur. Bildiğiniz gibi Ankaragücü'nin logosu bu değil. Ankaragücü'nün tarihteki logolarını bilmiyorum. Belki buna benzer bir logo kullanmışlardır, belki kullanmamışlardır. Ancak logonun şekli şemali tam bir nostalji havası yaratmış. Fotoğrafı siyah beyaz yap ben bu logoya bakıp tarihi gerilere götürebilirim kafamda. Dedik ya Arma formaları muhteşemdi, bu forma ise nostalji havasının yanında, nostaljik arması sayesinde muhteşem x2. Daha önce bu tip bir arma değişimi olmadı diye biliyorum ligde. Beşiktaş'ın kartal kondurmasını saymıyorum. Demek ki federasyon formadan formaya farklı logo işine karışmıyor. Belki bir gün Galatasaray'ın herhangi bir 3rd formasında Aslan logosu veya tarihten gelen bir formasında Gayın-Sin logosu kullanılabilir.

8 yorum:

Burak Eken dedi ki...

Ankaragücü'nün formasına diyecek söz bulamıyorum. Tasarım, kombinasyon, logo, reklamsızlık... Her şeyiyle mükemmel. Ancak Kasımpaşa'nın forması da çok şık bir alternatif forma. İki takıma da helal olsun. Harika formaların buluşması gibi bir maç olmuş.

L dedi ki...

kasımpaşa'nın olay güzel olmuş da, arak yani. psv'nin 2 senedir giydiği siyah away'den. ha "ben anlamam" dersen, süper tercih o ayrı.

bonaventure dedi ki...

o değilde reklamsız formaların alayı güzel yahu.

L dedi ki...

güzel de yine de garip geliyo be abi. belki de buldukları anda reklamı yapıştırcaklarını bildiğimizden.

Burak Eken dedi ki...

@Enjoy The Lappap:

PSV'ninki çok orijinal sanki. Onlar da Hırvatistan'dan arakladılar.

L dedi ki...

yok abi, öyle yorumlamak kolaycılık olur. desen tamam, biliyoruz hırvat menşeili ama, full kullanılmamış ki yani. en azından ben böyle diyorum.

Burak Eken dedi ki...

Hrıvatistan Milli Takımı'nın 2006 Dünya Kupası'ndaki deplasman forması:

http://www.priceinspector.co.uk/d/3380664/Football/Croatia-away-0607-compare-prices

L dedi ki...

nasıl unuttuk lan bunu. baştan versene olum linki sen de :)