Learn More

Kendi adıma geldiği gün söylemiştim. Kimse çıkıp "yalan söylemediğin ne belli yarraam" filan çekmesin, bilsem kayda alırdım. "Bu adam Galatasaray'dan kovulursa veya olumsuz şekilde ayrılırsa, bu takımı bırakırım" demiştim. Siz aynı açıdan bakmıyo olabilirsiniz, Ekşi'deki bazı orospu çocukları gibi takımı tutmayı askıya almayı başarıya endeksli bi'şey olarak algılayabilirsiniz. Eğer böyleyse, bilin ki hata sizde. Bu 2 adam, "şanlı tarihinde" Avrupa kupaları bulunan bu takımın eline geçebilecek en büyük şanstı. Bi' daha da kafasını alırız. Benim kişisel protestom (bir sürü kişi var gerçi) kulübün, veya kimsenin sikinde olmayabilir. Ben kaçan balığın büyüklüğünün farkındayım, tepkimi de böyle gösteriyorum.

En azından bir süre, bu blogda Galatasaray hakkında yazı görmeyeceksiniz. Ben ve Selocan kesin, ama diğer blog yazarımızı bilemem, ki onun da bu duruma kızgın olduğunu sanıyorum. Büyük ihtimalle kenardaki Gs ile ilgili resimleri de kaldırırız. Hadi eyvallah.

7 yorum:

Sühan Alp dedi ki...

Hacı herşeyi anlarım da Metin'e Kewell'a Arda'ya ansıl kıyıp kaldıracaksın ya :)

L dedi ki...

sen kıyamazsın, ben kıyarım. kıydım.

Burak Eken dedi ki...

Abi, tamamen aynı düşüncedeyim. Blogumda da yazdığım gibi, uzunca bir süre, takımın ismini bile duymak, kullanmak istemiyorum.

metak dedi ki...

Lisenin pek umrunda olmaz onlar yine klupculuk oynamaya devam ederler.

Bu kadar çürümüş bir anlayışı desteklemek gerçekten çok zor.

Oz dedi ki...

Bence çok iyi olur.

Hatta bir 5-10 sene şampiyon olup kupa filan almayalım ki camiadan sizin gibi Barcelona olmaya özenen, başarıya endeksli (bu size değil), marka/avrupa/imaj özentisi safralar dökülsün, tribünler bir rahatlasın....

Selocan dedi ki...

@ Overdrive

Galatasaray tribünlerini gördük. Satılmışlarla dolu. Zaten böyle bir taraftarla gurur duyan varsa, varsın ben bu takımı tribünde desteklemeyeyim. Futbol cahili, koyun, reislerinin köpeği olmuş, şeref yoksunu insanlarla dolu tribün. Dün Terim diye bağıran, olmayınca Hagi diye bağırttırılan. O da olmasaydı muhtemelen yönetim kiminle görüşüyorsa, ki bunun sonu Daum'a kadar gider, ona şarkılar yazacak şerefsizlerle dolu tribün. Varsın biz orada olmayalım...

Sen anlık başarıların adamısın. Sen Fenerbahçe taraftarı gibisin. Feneri yenelim 1-2 senede bir de ligde şampiyon olalım. En mutlu taraftar sensin... Çünkü sen küçüksün, küçük düşünüyorsun.

Biz Barcelona özentisi değil, biz büyük takım olma sevdalısıyız. Sen küçük dünyanda mutlu kalmaya devam et. Dün de eminim havalara uçmuşsundur berabere kaldık diye.

Aynen böyle devam, aferin sana.

Oz dedi ki...

Demek Galatasarayın zaten büyük takım olduğunu bilmiyorsunuz, büyük takım olmaya hevesleniyorsunuz....

Tabii bunun yolu görmemiş yeni zenginler gibi değerlerinin 10 katına gösterişli transfer yapmak, veya belki 3rd away formanın şortunu koyu renk yaparsak ingiliz takımlarına benzeriz de dışardan bizi gören büyük zanneder...