Weber


Daha ergenim, çıkartma sevdası peşindeyiz. Ş. Ligi albümü var Panini'nin. Elimden geldiğince alıyorum. Sınıftan bir yakın arkadaş da, benden görüp hevesleniyor. Yalnız kalmıyorum. Çıkartmalar da her yerde yok. Tesadüf müdür nedir, çıkartmaların satıldığı yerlerden biri de bu arkadaşının evinin yakında. 2 günde 1 oraya gidip çıkartmalara abanıyoruz. "Abi bak Del Piero"lar falan. O dönemin çıkartmaları hala duruyor. Ve aklımda o senelerin çıkartmalarından birkaç manzara çok sabit durumda. Biri de (belki en belirgini) Manchester United'ın takımca çektirdiği fotoğrafın olduğu çıkartma. Muhtemelen şu üstteki Umbro logosunun olduğu kalearkasının önünde çektirmişler. Çok hoşuma gidiyor niyeyse. Bir "bütünlük" çağrıştırdığı için mi, nedir.


Sonradan Nike'la anlaşılınca, Nike logosu konduruldu aynı yere.

Geçenlerde nette bi'şeyler ararken, gördüklerinize benzer bazı resimler denk geldi, ve devamında akla takılan soru:Bizim stat için de böyle bir şey yapsalar, nasıl olur? Ya da, "yaparlar mı?"


Şu an için oluru yok açıkçası. Yani önümüzdeki dönem için yaptığımız, Nike ile olan anlaşma, böyle stada logoyu çakacak kadar kapsamlı değil. Bu tip bir anlaşmanın yapılması için de, daha başarılı olmak lazım. Daha büyük olmak lazım.


Galatasaray'ın şu haline bakınca akla gelecek en son şey bu belki ama, ne yapalım, düşüyor akla. Şu alttaki gibi bir manzarayı görmek ne güzel olur. Kırmızı koltukların üstüne, sarı logo.

2 yorum:

pepino dedi ki...

bence bizim stada bunu yapana kadar kırmızının yanına bi de sarı renk katsalarmıs. manchester bile asıl rengi kırmızı olmasına ragmen ikinci rengi beyazı kullanarak klup ismini falan yazmıs bizimkiler gri zemin ustune kırmızı koltukları dayamıs bırakmıslar. cok cirkin gozukuyo cidden gs stadı gibi durmuyo yapsalardı soyle yarısını sarı ya da hicdiilse yazsalardı sarıyla bi galatasaray

Enjoy The Lappap dedi ki...

ilerde sarı eklemesi olabilir sanırım ya. bakalım.