Yeniler 3

Çok fazla blog forma yazmaya başladı. Ve yazmaları değil, bunu yapma sebepleri beni uyuz ediyor.


Nike'ın bu sezonki şu çubukların incelmesi hadisesi sezon boyunca çok futbolseveri sinirlendirebilir. Ki onlardan başkası yapmazdı böyle bi'şeyi. Ne desem bilemiyorum şuna mesela.





Bizle eşleştikleri 07-08 sezonunda da benzer bir deplasman formaları vardı. Ben çok beğeniyorum bu artık krem mi dersiniz, kirli beyaz mı dersiniz, o rengin katıldığı formalarını. Sonuçta bu tip formalar genelde düz yapılır ve sıkar.

Yeni sezon Celtic 3. forma. Bu kez enine inceleşen-kalınlaşan çubuklar. Kol dümdüz yine. Fena değil.



Malaga tabii paralandı falan, Nike'a geçiş yapıldı. Geçen senekine benzer yapıda kreasyon. Siyah yerine laci, turuncu yerine de pembe var. Reklam olmaması yüzünden bi' eğreti durma var ama, herhalde reklam gelir.






Marsilya hakkında uzun uzadıya cümleler kurmak çok yanlış. Forma değil, sanat eseri geçiriyorlar üzerlerine. Müthiş şeyler. Üstüste 4. sezondur inanılmaz kreasyonlar çıkarılıyor. Bu sezonun 3. forma tercihi de kırmızı. Tarihlerinde var mı bilmiyorum -ki çok büyük ihtimal yok- ama lacivert ve siyahlardan sonra şahsen hoşuma giden bir tercih oldu. Mavideki ayrıntıların altın renkte olması harika.

Edit:Kırmızı değil, turuncu imiş. Daha net resim bulunca koyarız artık.






Şu postta da resimleri sunmuştuk, fakat farklılıklar var asıl resimlerde. 1. Altının tonu daha koyu-ki daha doğru tercih. Diğer türlü çok parlak duruyordu. 2. Deplasman formasının kalıbı değişmiş, daha güzel bi' hale bürünmüş.





Bu sezonun Saint Etienne formalarında, geçen sezon Wolfsburg formalarında yapılanla aynı yönteme gidilmiş. Ana renk yeşil, pay edilmiş. Hem iç saha, hem de deplasman formasına. 1. formada yeşili birkaç ton birden kullanmak daha önce de yaptıkları bi'şeydi. Bu kez beyazda da daha çok kullanmışlar. Güzel olmuş.



Fulham'ın yeni deplasman forması iyi hoş da, geçtiğimiz sezonun kalıbının kullanılması eksi puan. Ayrıca armanın durduğu yere dikkat.





Siyah-kırmızı çubuklu, City'nin tarihsel deplasman formalarından. Bir benzeri de, geçen 2 sezon giydikleri, beyaz üstüne çapraz siyah-kırmızı şeritli olan. Bu iki formayı da belli aralıklarla giyiyorlar. Kırmızı-siyah çubukluyu en son 08-09'da giymişlerdi. Çok hoş. Umbro zaten son 2-3 senedir falan çok güzel ve sade işler yapıyor, ve durmuyor da. Çubuklu da onlara örnek. Yaka kısmındaki ufak rötuşu saymazsak, neredeyse 70'lerin saf çubuklular gibi. Kolda ya da gövdede çubuklarda bozulma yok. Dümdüz iniyor. Son 10 ya da daha fazla yıldır böyle çubuklu pek görmemişizdir. Saf retro.
Hangi renk ismiyle hitap edeceğimi bilemediğim diğer forma ise, geçen sezonki lacivert ve önceki sezon giyilen siyahın bayrağını devralacak. Açık renk deplasman formaları yok, ama sıkıntı olmaz.

11 yorum:

pepino dedi ki...

bu seneki formalarda genel olarak kotulesme mi var yoksa sadece bana mı oyle geliyor

marsilyanın forma turuncuymus bu arada

Sportman dedi ki...

Fulham'ın forma müthiş. Logolar omuza, reklam yakaya gelecek neredeyse... O reklamın altında en az 3 reklam çok rahat gözükür.

Enjoy The Lappap dedi ki...

@sportman: abi çok ilginç. boğaza koyucaklar nerdeyse.

@pepino:turuncu mu, net resim varsa link yardırsana hacım. valla kötüleşmeyi bilemem de, nike'ın malum hamlesi yüzünden bi garipleşme var, o kesin.

pepino dedi ki...

maillot.foot da gordum ya il est orange yazıyodu, kırmızı olması garip kacardı zaten baya alakasız

anilka23 dedi ki...

shakthar ve celtic'in formalarındaki çubuklar fena halde göz yoruyor, hoşuma gitmedi. malaga'nın away forması da 2009-2010 manchester united formalarıyla aynı neredeyse(yergi alert). (övgü alert)marsilya güzel olmuş, sana katılıyorum. ancak saint etienne başka be abi. çok hoş duruyor, bi' tane edinmek lazım o ikinci formadan.

Enjoy The Lappap dedi ki...

abi malaga gibi bikaç takım daha giyecek ondan bu sene. ama oluyor bunlar.
s.etienne formasını artık bi frenkten istersin, buralarda çok zor :)

anilka23 dedi ki...

fransa'da kuzenim uluslararası hukuk okuyor, tezini vermeden ona dileneyim ben eheh bu arada gözden kaçmış, city'nin siyah forması kötü olmuş -kaleci forması değilse tabii o-.

Sportman dedi ki...

@anilka23

City'nin siyah forması? Yok öyle bir forma. :)

anilka23 dedi ki...

@Sportman

ne o abi peki beyaz yakalı formanın rengi ? cahilliğimi mazur gör.

Sportman dedi ki...

@anilka23

Griye benziyor. Koyu gri...

Enjoy The Lappap dedi ki...

abi o rengin adını koymak biraz sıkıntılı ya. ben de zaten yazıda bişey diyemedim onun için amk.