Anesthetize


Ne zamandır Umbro'yu övmüyoruz, zamanı geçmeden halledelim. İngiliz Milli Takımı daha önce bu renk deplasman forması giydi mi, bilmiyorum. En azından son 6-7 deplasman formaları kırmızı. Geleneksel olan da o zaten. Bi' işte Euro 96'da gri var, ne amaçla yapıldıysa. ClassicFootballShirts.com yalan olmasa oradan bakacaktım ama, bir süredir ulaşılamıyor oraya.
İlk ya da en fazla 2.dir bu, ama hangisi olursa olsun, çok güzel forma amınakoyim ya. O iki mavi tonunun uyumu harika.


Polo yaka ve numaranın şort renginde olması, bütünlüğü maksimuma çıkarıyor. Yıldız yine son birkaç formalarındaki gibi, zemin renginde. Çoğu kişiye saçma geliyor biliyorum ama, benim açımdan inanılmaz bir ayrıntı. Euro 2004'teki formalarında da (bizimle oynadıklarında da giydikleri) koldaydı yıldız.

Bir şey daha;sanırım İngiltere Milli Takım tarihinde kırmızı rengin hiç görünmediği ilk set bu. Beyaz forma zaten dümdüz. E burada da lacivert-açık mavi var. Kırmızı "hiç" yok. Çok ilginç Güntekin.

Edit:Selocan sağolsun yardıma koştu. Şuradan ve devamından İngiltere Milli Takım tarihinin bütün formaları görülebiliyor. 1930 ve 50'lerden 3 tane (duruma göre 2 de denebilir) mavi var. Bu kadar koyusu hiç yok. Bir ilk yani.

6 yorum:

Selocan dedi ki...

İngiltere home formasının da yakasını sikmeyip bu awaydeki gibi polo yaka bıraksaydı akıl almaz bir set olurdu, hatta kırmızı formalarını da kat. Daha iyi bir home-away-3rd set düşünemiyorum

Teğmen Lap dedi ki...

haklısın abi. zaten zamanında 3. forma yapmış adamlar. biz kulüp takımlarını ayarlayamazken, onlar mlli takımda neler neler. tabii yıl avantajı var bi yerde.

Sportman dedi ki...

Bu formada takıldığım noktalar var:

Formanın fontları şortla aynı renkken, şortun fontları formanın renginden değil; beyaz. Madem şortta beyaz font kullanacaktınız, formadaki fontları da beyaz yapıp muhteşem bir görselliğe imza atsaydınız. Ters renk font yapmak istiyorsanız da şorttaki beyaz ne alâka? Bak, hem formada hem şortta Umbro logosu beyaz. Fontlar da o stil olsa tadından yenmezdi...

Ayrıca... İngiltere'nin 2010 elemelerinde Ukrayna deplasmanında giydiği forma > alayı.

Teğmen Lap dedi ki...

o dediğin şekil barça'nın turkuazda da var. formada font maviyken, şortta sarı. ayrıca abi, gözünü seviyim şu x > z kalıbını şurda kullanma. bari burda eksik kalsın.

Sportman dedi ki...

Abi daha önce böyle bir şey yazdığımı gördün mü ki, "Bari burda kullanma" diyorsun. Yeri geldi, espri olarak yazdım. Rahatsız ettiyse sileriz.

Teğmen Lap dedi ki...

abicim demek istediğim, "bari burda yapılmasın". önceden yaptın manasında değil. ha espriyse de sorun değil. ben pek hoşlanmıyorum o kalıptan. o yüzden.