Baytar

 

s.a. ben türk futbolsever, barcelona ve ispanya'dan nefret ediyorum amk çok pas yapıyorlar. içten içe barcelona-real madrid maçlarında takımımın barcelona gibi oynamasını istesem de, ispanya'ya karşı oynayan takımların topu ayağında tutup 345324 pas yapıp kazanmalarını istesem de asla yapamıyorlar, ben de kolayı seçip bu yüzden barcelona ve ispanya'dan nefret ediyorum. aynı şekilde galatasaray'dan da nefret ediyorum, çok iyi alan paylaşıyorlar. arena'da 2-1 koyduğumuz maçta nasıl da rollerin değişik olmasını isterdim ama olsun sonuçta yendik. ingiltere'de manchester united'lıyım. arsenal'den nefret ediyorum, wenger hiç transfer yapmıyor. buna rağmen takım her sene en üst sıraları kovalayabiliyor. nasıl yapabildiklerini anlamasam da nefret ediyorum. 

bu paragrafı yazdığım için kendimden nefret ediyorum amk, aceto'nun "o" yazısını andırdı. link verip reklam yapmak istemiyorum :/

6 yorum:

Selocan dedi ki...

Vay amk; biz aynı tip yazının karşı takımını yazınca blogda azar işitmiştik :( Yazımız falan editlenmişti.

L dedi ki...

o hataydı abi. yani özür gerekirse özür, ama öyle.

Beercholic dedi ki...

aynı tip yazının linkini alabilir miyim, merak :(

L dedi ki...

dur onu ayarlarız

Unknown dedi ki...

Pınar Bekbölet'in Guardiola hakkında yazdığı "Seni Hiç Sevmedim Ben" yazısı, değil mi? :))

L dedi ki...

yok. buradan bir yazı. ayrıca pınar hanıma da buradan selamlar.....................