Çakra




5 sene önce James White'ın buraları nasıl karıştırdığını hatırlıyorsunuz değil mi? Ben o yarışmayı canlı izlediğim için kendimi çok şanslı hissediyorum. Bu ülkede az da olsa basketbolla ilgilenen kişiler de bu adamı unutmamalı, yetişemeyenler de bir şekilde haberdar olmalı. Belki de "gelmiş-geçmiş en iyi smaççı"yı kendi ligimizde ve kendi All-Star'ımızda izleme imkanı bulduk.

Geçenlerde gavur NBA sitelerine bakınırken, Knicks'le ilgili bir preview'a denk geldim. Orada farkettim White'ın New York kadrosuna katıldığını. Bu bilgi, Kidd'in de aynı takıma geldiğini hatırlayınca daha önemli oluyor tabii. Zincirleme devam etti. Ardından da aklıma Green'in şu aşağıdaki smacı ve yarattığı etki geldi. O yarak kafası, belki sırf bu sayede NBA'de oynamaya devam edecek bu sezon -farklı takımda da olsa. White geçen sezon İtalya'da sayı kralı oldu. Belki geri dönmesini sağlayacak olan bu performans, fakat onun "alamet-i farikası", smaçları. Açık konuşmak gerekirse şu andaki fiziksel vaziyeti hakkında bilgim yok. 30 yaşına geldi. Düşüşteyse, normal. Ama şu Fenerbahçe'deki halinin yarısı düzeyde olsa bile, yapılacak 1-2 alley-oop, yeterli "reklamı", sonrasında da kalıcılığı sağlayacaktır. Hadi bunları siktir et, NBA'de böyle tanıdık simaları görmek her zaman güzeldir.


1 yorum:

Burak Eken dedi ki...

Sen canlı izleme şansı bulmuşsun, ben de şu Beko All Star'ı sadece bir kere izledim, onda da bu herife denk geldim. :)