Asheru


Şunu hiç gördünüz mü? NBA Tv'de ve (anladığım kadarıynan) diğer NBA yayını yapan kanallarda maç öncesi görülen introvari, kısa bir şey. Logonun iki kenarına dizmişler işte birilerini. Sağdan başlayalım: Durant, Wade, Dirk, tamam. Sonra Rose, ardından Kobe... Ve Amare. Amare? Şu oyuncu grubunun içine Amare'yi sokanın var ya, ben ta aklını-mantığını sikeyim. Lin'i falan koysalar yine deriz ki "Bak gene Uzakdoğu yaranmaları var, şuradan bile medet umuyorlar". Bunun nasıl bir açıklaması var, çok merak etmekteyim. Ayrıca bunun ne kadar zamandır kullanıldığını da bilmiyorum, ne kadar uzun süredir kullanılıyorsa da o kadar büyük skandaldır. Herhangi bir şekilde NBA'in sunulduğu, temsil edildiği bir yerde, en sembol oyuncuların arasında Amare'nin ne işi olabilir lan. Bırak altıyı, bununla alakalı ilk 50 oyuncuyu saysan yine yer bulmamalı.

Benzer bir skandal daha var. O daha çok ses getirecektir. Uluslararası medyada da yankı uyandıracağını düşünüyoruz hatta, o derece.

2 yorum:

bussballer dedi ki...

amare'nin orada olmasında yahudi olmasının payı nedir? hep siyonizmin oyunları....................... http://www.youtube.com/watch?v=ioop1HOhPl4

Teğmen Lap dedi ki...

abi ben bu konuda konuşmayacaktım ama, madem sordun, söyleyeyim: yahudi lobisi bu meseleyi ele almamamız için özellikle baskı yapıyor. o yüzden oradan giremedim.