Kürk


Fifa 14 oynama imkanı bulmuş olan arkadaşlar görmüştür zaten. Diğerlerinden de görmeyen varsa eğer, buyrun. Neden? Neden yani? Biz daha gerçek kombinasyonu oturtamamışken Fifa'larda parçalı-beyaz şort-kırmızı çorabı görüyorduk. Normalde işler rayına girmişken, bunlar neden böyle bir şey yaptı ki? Şort değiştirme olanağı da yok zaten.  Feci şekilde eksi puan abi.


(Burak'a teşekkürler, görseller için.)

2 yorum:

liverpoolandkop dedi ki...

baskan pes oyna kafan rahat olsun..

Teğmen Lap dedi ki...

işte o olmadı be abi...