Diğer

Geçen yine Tsubasa'ya tosladık gece vakti (Önceki ikisi de şu ve şuydu). Bu sefer netten bakabildik. Milli maç muhabbetleri vardı. Fransa ile oynuyorlar.


Yine saçma-sapan işler dönüyor tabii. Sonucu da hatırlayamadım ama "bizimkiler" aldı sanırım. Ben o ara formalara takıldım. Dedim "ne güzel kombinasyonlu böyle" falan. Bölüm bittikten sonra da aklıma geldi: Acaba Fransa ve Japonya hiç karşı karşıya geldi mi, geldiyse de ne giydiler maçta? Koştum hemen arattım. Çok detaylı bakamadım fakat, sanırım bir kez oynamışlar.


Onda da manzara bu. Hazırlık maçı sanırım. Büyük fırsat kaçmış. Tarihi fırsat. Fransa'nın bok yemesi elbette. Tamam Nike'a geçtiklerinden beri her formaları ayrı güzel de, geçenki iç saha kombinasyonları büyük sıçış. Kırmızı çorabı geçtim, beyaz bile yok herhangi bir yerinde kombinasyonun. Sen efendi gibi beyaz şort giysen, Japonya zaten şortu mecbur mavi yapacak. Eminim maçı izlerken az da olsa bazı vatandaşların aklına gelmiştir Tsubasagillerin maçı. Durduk yere beddua yemenin alemi yok hacı.

1 yorum:

gerisi önemli değil... dedi ki...

büyüksün birader :)