Tınaz


Sene 2006. Yaz ayları. Akşamüstü yine bizim sahaya yollandık. Gelmeden önce de Kobe'nin numara değişimi olayını okudum. Sahanın abilerinden biri de ağır Kobe hayranıdır. İşte ayakkabılar, şu-bu. Bizden biraz sonra geldi. Birkaç dakika sonra aklıma geldi, söyledim. İnanmadı. E mobil internet filan da yok, "Abi aha bak" diye gösteresin. Muhabbeti duyan 1-2 kişi daha dediğimi doğrulayınca, bizim abi inandı. Ama şoktan çıkamadı. Bildiğin inanamadı. Neden o kadar tuhaf geldi bilmem. Hâlâ da Kobe'yi 8 numarayla görünce aklıma o gün gelir.

Geçenlerde Twitter'da vardı, Kobe'ye demişler, "Müdür senin formayı asacağız malum, da hangi numarayı asalım", Kobe de "Düşüneyim hele" diye cevap vermiş. Az önce de şunu gördüm. Ben yaşlardakilerin çoğu, bir şey demek gerekirse 8'i tercih edecektir sanırım. Kendisi hangisini seçer, göreceğiz.

(Şu entirideki "birbirine bakan iki 3" ayrıntısını sanırım ilk kez okudum...)


0 yorum: