Sirhot- Psikopat

Sirhot'ın yeni albümü "Nakavt"taki en iyi şarkılardan birisi "Psikopat" ancak içinde gerçekten psikopat öğeler barındırıyor. Gerçekten hissederek yazdıysa bunları, kafadan Bakırköy'lük arkadaş. Örneğin;

"Biraz dürüsttüm ama olsun hep iyimser düşünür kendimi ateşe atardım. Kapatabildiğim yaraları kapardım. Ama şimdi yavaş yavaş hiç bişey için değmediğinin farkına varıyorum. O yüzden artık biraz farklı davranıcam Elime geçirdgim ilk keskin nesneyle seni parcalara ayırıcam. Hepinizin o kafatasını duvara vurup çatlatıcam. Açılan yarığın içine dinamit lokumu sokup patlatıcam. Nefret edin benden. Bende nefret ediorum zaten senden. Değişemem ben doğuştan katilim ezelden. Seni uçak benzini dolu bi küvette boğup bilincini kaybetmeden önce içinde saç kurutma makinesiyle kızartıp yanıklarını ekmek bıçağıyla delik deşik edip hava kaçırdıgın her bi deliği yanan mumla tıkıycam. Karşısında meditasyon yaparak transa geçip herseferinde bana verdiğiniz bütün acılardan tek seferde kurtulucam Duramam artık can almak kanıma işlemiş. BEN DOĞUŞTAN KATİLİM SONRADAN YETİŞMEMİŞ !!!"

al bi' de burdan yak!

0 yorum: