85+

Birkaç kısa cümleyle Altay maçı:

-Ben 15 küsür senedir futbol izleyen bi' adamım, bu kadar çok 85 sonrası gol atan takım görmedim birader. Görmem de.

-İsviçreli bilim adamlarının son tespitine göre, bünyede adrenalin artışı en çok Gs maçlarında gerçekleşiyormuş. Doğrudur.

-2. Hasan Kabze'miz hayırlı olsun:Yaser Yıldız. Saçlar da uzamış, tam olmuş. Ne gömçürdü köşeye.

-"Şehmuz Real'e" geyiği yapmadık golden sonra, "Şehmuz Getafe'ye" dedik. O nasıl goldü lan öyle?

-Kardeşim ani uyku bastırması sebebiyle 76. dk.da uyudu. Gollerde kafayı kaldırdı ama, tam görebildiğini sanmıyorum. Kötü zamanlama.

-Yüzde 65 topla oynamışız.

-Linderoth kulübedeydi. Allahım şu adam tam olarak düzelsin.

-Servet maskeyi çıkarmıştı, ilk yarım saat onu aradık sahada vallahi.

-Baros 5 sene filan çıkarmaz bu pembiş kramponu.

-Son olarak da, Gs'nin insanda nasıl bir durugörü yeteneği yarattığına dair bir kanıt:

(21:46) ๏кคภ (21:46): yyaaseerrr
(21:47) .......----.....: dur dur 2 gelyo
(21:47) ๏кคภ (21:47): sanmam
(21:47) ๏кคภ (21:47): amma kaçırdık aq
(21:47) .......----.....: dur lan:Q
(21:48) .......----.....: goooooooollü
(21:48) .......----.....: aüşfdşlnslfn
(21:48) .......----.....: üsfsf
(21:48) ๏кคภ (21:48): vallamı
(21:48) .......----.....: barooooooooooooooooooooos
(21:48) ๏кคภ (21:48): adıohadıobas
(21:48) ๏кคภ (21:48): teyteytyeyteyteyeyt
(21:48) .......----.....: demedm m lan ben:Q!!

6 yorum:

Haketo Zaman dedi ki...

ahahahaha...
vazo allahın var lan :D

L dedi ki...

nıhaha:D

Zoma dedi ki...

Abi maçı falan geçtim, okan isimli arkadaşımızın kullandığı font beni yıllar öncesine götürdü. Bildiğim mIrc fontu hocam bu. slm asl? diyesim geldi bi an. Var mı hala kullanan acep? Op falan vardı. Ne günlerdi be...

L dedi ki...

:D
valla benm bildiim gadarıynan, hala az da olsa kullanan var.

Haketo Zaman dedi ki...

@ zoma,
aynen abi. irc zamanlarını hatırlarım ben de arada okan'la konuşurken. onun o zamanları hatırlayacağını sanmam ama...

Okan Çelik dedi ki...

amma takılmıssınız yazı fontuma.