1000

Alttaki postu yayınlayıp, Kumanda Paneli denen zımbırtı ekranda belirince, sol tarafta 1000. posta ulaştığımızı farkettim. Çok çok önemli değil tabii ama, az-buz değil 1000 de.
Bu blogu açarken, genelde spor ağırlıklı olmak üzere, kafamızdan geçen şeyleri aktaracağımız, rahatça "yazabileceğimiz" bir yer olarak düşünmüştük. Az-çok yine öyle olsa da, tahmin ettiğimizden fazla insan da sanırım bu 1 yıllık süre zarfında blogumuza girdi, yazılarımızı okudu-hayırsız arkadaşlarımızdan birçoğu buraya teşrif etmese de.

"Öylesine" bile olsa, "yazan" kişi okunmak ister. Biz de bu geri dönüşümü az da olsa gördüğümüz için memnunuz. Blog olarak "şu kadar kişi tarafından okunmak" veya "şu seviyeye gelmek" gibi hedeflerimiz yok ama, blog aleminde geziniyoruz tabii ister istemez, öyle bloglar görüyoruz ki, hem de onların o kadar çok meşhur olduğunu, okunduğunu görüyoruz ki, insan doğal olarak "lan niye bizde böyle değil" durumlarında oluyor. Ben her bloga girdiğimde, bir yorum yapıldığını gördüğümde heyecanlanıyorum. Bu yorumlar (ki bizde demin de söylediğim gibi, az olur) olumsuz da olabiliyor. Buna rağmen o merak çok harika bir şey. Çünkü o tepki, okunduğunuzun kanıtıdır. Bunu bilmek müthiş.

Ayrıca bugün, blog aleminin kaliteli duraklarından birinde, bir Top-10 blog listesinde ismimizin geçtiğini gördüm. Söz konusu blog ve yazarına teşekkür ederek, bu postu da burada noktalıyoruz.

6 yorum:

miracsaral dedi ki...

Cidden, bloga gelen yorumları okumanın zevki başkadır. Ama yine de ntvspor.net olmadığım için şanslıyım. Oranın yorumları hiç çekilmiyor..

L dedi ki...

öyle ama bir yandan da türk gencinin "engin" spor bilgisini görmek açısından yararlı oluyor.

Adsız dedi ki...

1000. az değil, hayırlı olsun:)

L dedi ki...

saolun efem:)

Panda dedi ki...

Hayırlı olsun :)...Ben 100ü girebilmek için uğraşıyorum siz 1000 yapmışınız maaşallah..

L dedi ki...

saolun efem, darısı size inşallah:)