Zabah


Öncelikle Bjk'nin yeni transferini tebrik ediyorum. Yani adam iyidir, yeteneklidir o ayrı ama, bu isim olmamalıydı...
2 şeye değineceğim bu postta. Zabahın 8'inde ayrı ayrı 2 tane kasamayacağım. Pardon 3. Hayır 4 oldu. Aman bee.

1. Bazı zekiler zamanında "Messi yok Barça yok" diyorlardı. Umarım o dangozlar dünkü Sevilla maçını izlemişlerdir. Orgazm oluyorum şu takımı izledikçe, zevkten 4 köşe oluyorum. Bu takımın taraftarı olduğumu düşündükçe de daha fazla sevindirik oluyorum. 10 gün sonra da ayrı patırtı var.
Iniesta. Abimsin, babamsın.
2. Geçenlerde bir postta (az aşağı iniver) bahsettiğim Hakan Aslantaş'ı "kaptılar". Böylece Tolunay Kafkas'ın futbol bilgisi ve hocalığını bir kez daha takdir etmiş oldum.

3. Dünya kitap günü'nüz kutlu olsun efem.

4. 23 Nisan "Milli Egemenlik" ve çocuk bayramınız da ayrı kutlu olsun efem.

5. Ne mimi ulan sabahın köründe. Sonra yazarım.

2 yorum:

Unknown dedi ki...

sakallı ! romada görüsürüs anam arsenalden bi sakatlık çıkmazsa geçen seneki gibi sokucaz messine kaç köşe olursan artk sana kalmş .. heuahea

L dedi ki...

ya abi allah için...