Güzel Formalar-42



Bu formayı koymadım sanırım. Evet koymadım. Çünkü şimdi de olduğu gibi resim bulamamıştım doğru-düzgün, vazgeçmiştim. Artık bulunsun deyip, bu sefer eldeki kısıtlı resimle koyayım. Belki destek resim gelir okurdan-varsa öyle bir şey tabii.

Beşiktaş taraftarı olmamamıza rağmen, burdan en az 43143 kez yazmışızdır, Bjk'nin kırmızı forma giymesi gerekliliği üstüne. Bu sene de olmadı mesela. Biz de burdan hatırlatalım millete, yapınca ne kadar güzel işler çıktığını.
Çok basit aslında. Sade tasarım. Yaka yuvarlak, siyah-beyaz şeritten. Şortun yanlarında ve formanın yanından enine siyah-beyaz şeritler geçiyor. Sade bir forma ancak bu kadar güzel olabilir. Şimdi bu bile yok. Bir de"eski zaman" deyip sallarsın.
Tabii 2. resimde gri şort giymişler, o ayrı.
Reebok gibi markalarla çalışmanın garipliği bu. Geneli beğenmezsin belki ama, bir tane forma yapar, kalakalırsın.

2 yorum:

b.p. dedi ki...

nefis bi formaydı... tasarımı, kırmızının tonu, kumaşın parlaklığı...
o sezonki bütün formalar çok iyiydi. Forma açısından efsanevi bi yıldı beşiktaş için.

L dedi ki...

evet o sene çok iyiydi. gri filan da.

bu arada bir kırmızı daha buldum bjk'nin, ilk fırsatta tarayıp filan koyacağım bloga. onu hepten unutmuşum mesela, görünce sevindirik oldum.