Baros


Abiyi daha bi' sevdik. Zorla veya arkadaş hatırına çekilmediyse tabii.

6 yorum:

Clerk dedi ki...

koltuk değnekleriyle stadda bi de. görmüştüm bu fotoğrafı dün sabah. kesin lappap koyar buraya demiştim gördüğüm ilk anda ilk saniyede.

L dedi ki...

valla bu foto bu bloga konur hacı. kaçmaz yani :)

Clerk dedi ki...

o geldi işte aklıma ilk an direkt. başka bir şey değil hani. adam koltuk değnekle bile barcelonayı izliyo diyesi geliyor insanın.
elano'nun gidip real madrid'in maçını izlemesi gibi birşey benim için de :)

L dedi ki...

ben bunun kişisel bi olay olduğunu sanmıyorum. zaten o yüzden çoğul yazdım posttaki cümleleri de. eğer söylediin gibi elano nun öyle bi resmini görsem, "aklını skiym niye barcelona maçı değil" derim. burda mesele futbol. şu takımı veya bu takımı tutma deil. ayrıca umarım sen de şu yeni nesil barça muhaliflerinde deilsindir. teyze kızıma selam olsun.

Clerk dedi ki...

merak etme "yeni nesil futboldan çakmayan sırf sevildiği için nefret eden" taraftar değilim. benimki real madrid sevgisi sadece. hani küçüklükten beri var da bu zamanlarda haşır neşir olmamla daha bi depreşti. aynı şekilde juventus chelsea borussia dortmund destekçisiyim diğer liglerde. ne bileyim öyle işte.

L dedi ki...

real madridi sevmende sorun yok. yeter ki, barcelonaya saygı duymamak gibi bir opsiyonun olmadığını bil. kimsenin yok.