Pis


Ne taraftar, ne de futbolcu... Diyarbakırspor'un tek pisliği başkanıdır. Matthias Chevalier 'in Footballove'a gönderdiği foto; Diyarbakırspor Başkanı'nın kendi takımını kullanarak, futbolu başka yerlere çekme amacının fotosudur. Diyarbakırspor'u başlı başına bir provakasyon aleti olarak kullanıp, futbolun içine zaten işlemiş olan siyaseti karıştırma, buna bağlı olarak da ülkeyi karıştırma çabasının fotosudur bu.

Alt resimde başkanın arkasında duran herif -artık herkimse (şoförü müdür, koruması mıdır)-, 88.dk'da aldığı muhtemel telefondan sonra ortalığı karıştıran kıvılcımı çakmış ve zaten 1 gram aklı olan koyun sürüsünü de harekete geçirmiş. Sonucunda da Diyarbakırspor'u futbol dışındaki her konuda konuşulur hale getirmiştir. Tabi bu arada olan, 3 kuruşa top oynayan futbolculara ve gerçek taraftarlara olmuştur.

Şimdi size olacağı söyleyeyim. Diyarbakırspor küme düşürülmeyecek, sıkıysa düşürsünler konumuna getirdiler çünkü işi. Belediye, maçı 1-0, yani o zamanki skora göre, kazanmış sayılacak. Yani hükmen mağlubiyet olmayacak. Bu sebeple de 2 kez namağlup sayılmadığı için küme düşürülmeyecek. Ancak bu pis herif kulübün başında olduğu sürece, kalan maçların hepsinde olay çıkartıp, elbet 1 maçı daha hükmen mağlup saydırabilir ve düşen Diyarbakırspor yeni olayların önünü açar.

Aceto hep der ya, futbol sadece futboldur diye. Türkiye'de öyle değil, orası kesin.

3 yorum:

matthias chevalier dedi ki...

Aslında fotoları bende ultrAslan Forum'dan aldım ama sabah Lig Radyo'da Altında şalvar, elinde tesbih olan Bıyıklı kişinin açlıklamalarını dinledim tam dumur oldum. Dediğine göre "Sahaya girme sebebi, diğer girenleri engellemek içinmiş, başkanın yanına da özür dilemek için gitmiş".
bide şu haberdeki resme, tiplere bak..
http://www.htspor.com/super_lig/haber/501018-herkes-bu-adami-ariyor

Selocan24 dedi ki...

Abi salaktık ya biz de zaten. Herifi 2 polis tutuyor. Başkanın arkasına el kol sallayarak girebiliyor. Kıyafetleri bile aynı :)

Humerus dedi ki...

Dün Can Dündara konuk oldu mathhias chevalierinde ifade ettiği gibi sahaya girenleri ayırmak için girdiğini söyledi ancak hiç inandırıcı değildi.