Burkuk


Geçen FSC sitesinde bir takım gördüm. Yabancı bir kulüp. Alt liglerde mücadele ediyor ve Adidas onlara 09-10 sezonu kalıplarından formalar vermiş. Muhtemelen büyük anlaşmaları yok ve Adidas'ın bizim de seçip alabileceğimiz katalogundan seçmişler. Üzüldüm. İçim burkuldu, eve gidip yattım. Okanla konuşurken az önce,bana Gaziantep'in bu sezon giyeceği formalardan bahsetti. Bu sene taze Adidas'a geçti Antep. Girdim baktım, 4 tane forma yapmışlar. Güzel bir de 3rd renk seçmişler. Beyaz formaları da var. Anadolu klasiği bir renkten 2 forma yapmayı da ihmal etmemişler. Herşey normal. Sonra bir baktım, kalıplar geçen sezonun kalıpları, 4'ü birden. Bu takım Süper Lig takımı. Üzüldüm, burkuldum, yatıcam biraz.

Edit: Şortların hepsi 27 numara...

6 yorum:

t_okan dedi ki...

çünkü 27 Antep'in plakası :)
formalar fena değilmiş ama eski kalıpları kitlemeleri çok değersiz hissettirir ya

liverpoolandkop dedi ki...

Kaleci Şortu 22 numara =)

L dedi ki...

en sağdaki formanın aynısı wolfsburg'da vardı geçen sene. o rengi denemeleri iyi tabii ama, eski kalıplar...

kuzen larry dedi ki...

geçen seneki enine çizgili formalar harikydı bence. bir de flamengo hariç dünyada olmayan bir dizayndı o (bildiğimiz takımlar içerisinde tabi ). Bence hep enine çizgili giyselerdi iyi olurdu. Bir karakterleri olurdu formalarının.. bir de gençlerbirliğinden farkları.

N. Burak dedi ki...

Es-Es de sarı forma yapmış bu sezon galiba, Karabük'le hazırlık maçı yaptılar, Ankaspor'un geçen seneki sarı formasının aynısını giydiler.

pepino dedi ki...

kırmızı forma dısında hepsi 3 sezon onceki kalıp ( 2008 romanya forması falan bu kalıptı )
bu arada genclerbirligi taraftarına tasarlatmıs formaları
http://www.maraton.com.tr/haberler/genclerbirligi/107441/50/formalarin-tasarimi-taraftardan.html