Bobö



Tepedeki foto Beşiktaş'ın Avrupa maçından. Aşağıdaki ise lig maçından. Görüldüğü üzere 2 font birbirinden farklı. Baktım bütün Avrupa maçlarında tepedeki font kullanılmış. Premier Lig fontunun kendine ait bir lisansı var ve uluslararası turnuvalarda kullanılamıyor. Ancak bizim ligde öyle bir durum yok. Bütün takımlar kafasına göre takılabiliyor. Daha önce bir takımın Avrupa için ve lig için ayrı fontları kullandığını görmemiştim bizde. Beşiktaş'ın sebebi ne anlamadım. Hadi sırtta reklam olsa ve lig fontunun yapısı kapatamıyor desek, reklam da yok. İlginç buldum. Bilen varsa sebebini, kapımız açık.

Edit: Bu arada fontlar aslında aynı, sadece biri çerçeveli hali.

5 yorum:

Burak Eken dedi ki...

Acaba UEFA, o tür çerçeveli fonta izin vermiyor mu? Aklıma başka bir sebep gelmiyor.

Eralp Ersoy dedi ki...

Güzel tespit.. Merak ettim ben de..

ahmetcan_48 dedi ki...

Abi bu arada HILBERT'in adını da HİLBERT yazmışlar. Sanki adam Türk :)))

pepino dedi ki...

abi o zaman bizim gecen seneki fontta cerceveliydi ama avrupada kullanıyoduk. enteresan bisey cidden. ayrıca ici dolu olunca ne kadar cirkin bi font oldugu cıkmıs ortaya. o nasıl bir 2 dir oyle ya..

calibra dedi ki...

Bence uefa alttaki (ligde kullanılan) fonta birşey demiyordur ama neden böyle birşey yaptıkları merak konusu...

Bu arada storelarında formalara basılan numaralarda logo da bulunuyor. bir fontun 3 çeşidi var kısaca :)