Wide


Bugün mal gibi evde oturup asosyallik yaptım. Belki de -soğuk olmasına rağmen- son güneşli İstanbul gününü evde geçirdim. Ne kadar maç varsa da izledim. Çakışa çakışa bütün maçlara baktım. 2 maç ve bir Capello vardı bugün dikkatimi çeken.

Bugün Chelsea Blackburn Rovers maçı vardı. Her hafta olabildiğince çok maça gitmeye çalışan Capello bu maçta da vardı doğal olarak. Maç Blackburn'deydi. Bitti ve 15 dakika sonra diğer maç başladı. Manchester United Tottenham. Bir baktım orada da Capello. Yanlış mı gördüm derken, bir kez daha gösterdiler.

İngiltere coğrafyasına hakim değilim, ancak 2 takımın da ayrı şehirlerin takımları olduğunu biliyorum. Nasıl oluyor da Capello 2 farklı şehirde 30 dakika arayla görüntülenebiliyordu. Açtım baktım, allahtan yakın şehirlermiş. 2 stad arası maksimum 50 km. Yardırsan maçın bitimine 15 dakka kala, diğer maçın 10. dakikasına yetişirsin. Ancak gitmesen yardımcını göndersen de neden gitmedin diyemezsin. Başka şehirde maç...

İngiltere Türkiye kadar iyi bir takım değil. İngiliz oyuncular da zaten Türk oyuncular kadar kaliteli değil. Capello desen bir Hiddink olabilmesi için 454 fırıncı küreği kemirmesi lazım. E olacak tabi bu kasışlar İtalyan'da. Normal karşılamak lazım.

0 yorum: