Shake That Thing


Bu geçen sezonki Inter formalarından çokça bahsetmiştik. Link veremeyeceğim, çok erindim amınakoyim. Bütün bayrakları sembolleri formaya tıkıştırayım deyince garip görüntüler meydana gelmişti. Ama bir ilerisi de varmış. Ben yeni gördüm. Maçı izlemediğimden sanırım. Geçen sezonun İtalya Kupası finalinden. Palermo ile oynamışlar ve kupayı almışlardı. 5 kupanın ardından züğürt tesellisi. İşte bu maçta formaya o kadar logo-bilmem ne-ıvır zıvırın yanına bir de finallerde giyilen formalarda sık gördüğümüz maç tarihi ve altındaki takım renklerizzzzzz de eklenince iyice karman çorman bi'şeyler olmuş. Hatta reklamın da artık eskisinden daha yukarıda olduğunu hesaba katarsak... Neyse ki bu sezon öyle bi' sıkıntıları yok. Sadece İtalyan bayrağı renklerindeki yuvarlak "şey" bulunacak formada ekstra olarak.


7 yorum:

Sportman dedi ki...

Inter'in geçen seneki o forması, zaten saf hâliyle gayet göz yorucuyken, bir de üstündeki o 89 tane baskıyla iyice saçma olmuştu. Tabii o formadan sonra bu sene böyle sade bir forma giyilmesi, çok keskin bir geçiş oldu.

pepino dedi ki...

hacı o degil de barçanın bugun sırt reklamıyla oynamasına ne diyosun?

Enjoy The Lappap dedi ki...

@sportman: tabii lan. birden öyle sade ve güzel bi forma. bize de yazık.

@pepino:abi soruyu anlamadım tam olarak?

Sportman dedi ki...

pepino sanırım Avrupa maçlarında sırt reklamının yasak olmasına rağmen Barça'nın nasıl sırt reklamıyla oynadığını soruyor. Barça, UEFA'nın özel izniyle, bundan sonra Avrupa maçlarında da sırt reklamı taşıyacak.

Mourinho: "Barcelona'nın UEFA tarafından ayrıcalıklı olmasının sebebi formasındaki Unicef reklamı mı?" derken bütün dünya ayağa kalkmıştı. Tamam, o yaklaşımı ben de, mağlubiyetin sinir bozukluğuyla söylenmiş bir anlık saçmalık olarak buluyordum. Ama bugün görüyoruz ki; reklam konularında çok sert kuralları olan ve yıllardır hiç taviz vermeyen UEFA, söz konusu Barcelona ve Unicef olunca özel izin verebiliyor. İronik, değil mi?

pepino dedi ki...

evet baya enteresan geldi, uefa da baya taviz vermeye basladı kurallarından. once arkası düz kuralından simdi de sırt reklamı kuralından

Enjoy The Lappap dedi ki...

abi ben süper kupa için bi istisna olduğunu düşünüyorum, ama bakalım, cl başlayınca göreceğiz. ayrıca, forma arkalarının düz olması saçmaydı. onun düzeltilmesi iyi oldu. yani gereken takıma yaparsın. galatasaray'a mecbur mesela, ama bordo-mavi üstüne sarı numara koyan barça'ya neden? kötü görüntü oluyodu öyle.

Sportman dedi ki...

UEFA Barça'ya özel izni aylar önce vermişti. Katarlılarla yeni anlaştıkları zamanlar... O zamandan bu durumun haberleri çıkmıştı.

Sırt numarası kuralının esnetilmesi bence çok doğru. Sonuçta her takım aynı değil.