Esnaf

Zevkten de öte, NBA tarihinin en tuhaf forması belki bu. 03-04 sezonunun açılış maçında Lakers'a karşı giyilen bu gümüş forma, bir daha hiç giyilmiyor. Aynı Fenerbahçe'nin yine ligin ilk maçında İbb'ye karşı giyip, yenildikten sonra (bir maç hariç, kupadaki Urfa maçı) giymediği turkuaz gibi.



Maçın kaybedilmesinin, formanın rafa kaldırılmasıyla alakası olduğunu pek sanmıyorum. Hadi 1-2 defa daha giyilirdi belki. 109-93 kaybediyorlar maçı. Ki o sezon da, Antawn Jamison, Antoine Walker (...lan?) falan gelmiş, yıldızlar yıldızlar. Herhalde "fazla parlak" geldi forma. Geçen sezon Beşiktaş'ın griden gümüşe çalan forması gibi.



Eğer bu kadar parlak olmasaymış, arada bir giyilen 3. forma konumunda kalabilirmiş. Sonuçta mavi ve beyaza "giden" renktir gri. Muhtemelen Cuban maçtan sonra, "sizin gibi takımı da sikerim, üstünüzdeki formayı da. Bir daha bunları görürsem hepinizi Milwaukee'ye sürerim" dedi, ve olan oldu.

4 yorum:

Kaan Kavuşan dedi ki...

abi herifler Terminatör 2'deki sıvı metale bağlamışlar :)

pepino dedi ki...

bu parlak formalar zaten hep yalan oluyo sacramentonun vardı bi tane altın rengi, yalan oldu. washingtonun vardı ki o fena degildi bence o da yalan oldu

Bitola'lı dedi ki...

bu formanın rafa kaldırılması sadece yenilmekle değil son periyoduna 25+ farkla önde girdikleri maçı 16 sayıyla kaybettiklerinden dolayıdır.. ama maçı tvden naklen izlediğim için söyleyebilirim ki.. çok yansıma yapıyorda tv den izlemek gözleri acayip yormuştu..

Teğmen Lap dedi ki...

@Bitola'lı: hocam o maç bu maç değil yav?

@pepino: abi ben wizards'ın altını çok severdim ya. yani o siyahla altının uyumu falan.