Tafra



Dün manyak gibi maçlara atladık tabii. Büyük açlık vardı. Nihayet "sevgililer kavuştu". Dallas-Miami maçının başında, her zamanki gibi şampiyonluk flaması asıldı, coşkulu hava falan. Ama sonra farkettik ki, bir yenilik var. Mavericks formalarında, daha önce Finallerde formaya dikilen şampiyonluk kupası vardı- ki Finaller logosu da değişti önceki sene. Muhtemelen yeni bir uygulama. Ama, net bir bilgiye sahip değilim. yani bu bütün sezon mu sürecek, yoksa ilk maça özel bir şey mi, ikinci Dallas maçında herhalde anlarız. Eğer kalıcı ise, şahsen hoşuma gider. Şampiyonun kim olduğunu belirtecek özel bir sembol, hoş olabilir. Son premier League şampiyonunun formasındaki EPL logosunun altın renginde olması gibi.


Edit: 1. Gerçekten ilk maça özel bir uygulamaymış. O da olur.
2. Pepino ve mstar1 sağolsunlar, yorumlara yazmışlar, göğüsteki Dallas yazısının da etrafında ince altın bir şerit var. İlk fotoya dikkatli bakınca görülebiliyor, ya da büyütünce. O da ilk maç içinmiş. İkinci resimde -dünkü Denver maçı- görülmüyor.

3 yorum:

mstar1 dedi ki...

Sadece bir önceki şampiyonun ilk maçına has bir şey diye biliyorum. Ayrıca yine ilk maça özel takımın ismi de altın dış çerçeveye sahip oluyor.

pepino dedi ki...

bu geceki macta yoktu heralde bi maclık biseydi
bir de enteresan bi detay dallas yazısının etrafı da altın rengi idi bu macta

Teğmen Lap dedi ki...

beyler sağolun, altın çerçeveyi, siz demeseniz allah blir ne zaman farkedecektim :)

dünkü maçta yoktu kupa logosu, demek ki ilk maça özel. o da olur.